Rikketik

Ben één keer geweest waarbij er omgeroepen werd dat er zakkenrollers actief waren. Weet niet of er tegenwoordig meer gepind kan worden, goede vraag.

1 like

Cash is het advies en sommige hebben pinapparaat maar ga liever op zeker met voldoende cash op zak.
Als het op is is het over
Tip om zakkenrollen tegen te gaan verdeel je geld en dan op meerdere plekken.

Washand met touwtje om je nek en dan onder je kleren dat doe ik op vakantie ook en werkt perfect.

Heb niet vernomen dat er zakkenrollers actief zijn maar voorkomen is beter dan genezen…

1 like

Cash +pin, maar neem genoeg cash mee. Er zijn veel verleidingen…

Wees niet verbaasd over de drukte bij sommige kraampjes…

Ik ga in november

1 like

Ben op zoek naar een nette rouleaux band 20mm voor mijn Breitling hoop dat ik slaag.

1 like

Ik ga, sinds twee jaar, bijna altijd. Deze keer kom ik voor busjes voor mijn presageband, een vintagehorloge in NOS-staat van zo’n 34-36 mm en voor de gezelligheid.

2 likes

Ik zal ook maar eens gaan, zoek nog wat bandjes.
Oh ja, als er toevallig nog Breitling gadgets liggen, AFBLIJVEN!! aub.
Zijn voor mij :wink:

1 like

Ik ga.
Eerste maal.
Ben benieuwd….
De auto zit vol met HF-leden die ook gaan trouwens. :blush:

2 likes

Volg het al jaren op afstand… de gemengde reacties heeft me tot nu toe nog niet in de auto doen stappen. Jammer dat zoiets soortgelijks niet in het westen is.

2 likes

Ik ga ook de eerste keer. Helaas kwam mijn vrouw vanavond met het nieuws dat ze zelf die dag weg moet dus ik neem mijn dochter 2,5jr mee. Dat wordt dan toch even anders struinen, maar met genoeg afleiding voor haar komt het vast goed. Ben erg benieuwd naar de ervaring en je kan natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen met de liefde voor horloges :wink:

Zoek zelf:

• Endlinks voor een Seiko SKX Jubilee band
  • Engine-turned bezel voor een Seiko 6619-9000
  • Leuk nieuw horloge
  • Als iemand een Breitling Chronospace heeft wil ik die graag zien. Vind hem tof, zoek er eentje als hij lekker zit.
  • Contact met mede enthousiastelingen
  • Misschien een geinig klokje voor mijn dochter, als aandenken.

Weet iemand of kids (van 2,5jr) überhaupt mee mogen/kunnen? Of dat het gewoon sterk af te raden is wellicht?

2 likes

Zo ver is het toch niet van het westen? Vlak onder Utrecht, juist heel handig relatief in het midden van het land.

2 likes

Het kan, maar veel drukte, kabaal en ik denk dat ze na 1 gang er helemaal klaar mee is…

2 likes

Voor kinderen in die leeftijd is er niks te doen… bescherm jezelf en haar tegen een tegenvallende middag/ochtend…

Alleen gaan is mijn bescheiden advies

5 likes

Ik heb er in ieder geval veel zin in!

2 likes

Ik hoop op uitgebreide verslagen met heel veel foto’s. Veel plezier gewenst voor iedereen die gaat.

2 likes

Vorige keer deze Patek Philippe Aquanaut 5065 gezien :slightly_smiling_face:

Misschien is het een optie eerst een poosje naar ballorig in Houten te gaan. Daarna slaapt de kleine waarschijnlijk door Rikketik heen. Of jij nog energie hebt na ballorig, dat is uiteraard de vraag.

1 like

Houten is toch het westen? Je moet de rivier over, dat zegt genoeg.

1 like

Sfeer verslag :grin:

17 likes

Ik ben er ook, je kan me herkennen aan mijn grijze haren, zilveren bril aan een nekkoord, ruitjesoverhemd en leren jas :+1:t3:

21 likes

Niet te missen! Doet je goed een andere coupe

4 likes