Rikketik 21 juli

21 juli is het weer zover: de Rikketik. Wie gaat?

Ik zal maar aftrappen, ik ga waarschijnlijk niet, heb dan al iets.:frowning:

info:
http://www.derikketik.nl/

Mijn beste,

Ik ga dan waarschijnlijk wel, heb dan nog niets. :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

ik ga warschijnlijk ook. Misschien een idee voor een (mini) meeting?

Is het de moeite waard om te gaan in deze tijd?

Ik meen nl. wel eens gelezen te hebben dat veel handelaren niet komen vanwege zomervakantie en dat er derhalve niet heel veel te vinden isā€¦

Trouwensā€¦klopt die datum wel of is het daadwerkelijk op een zaterdag deze keer?

edit

Laat maarā€¦het is idd op een zaterdag.

Het is idd maar 1 hal. Toch is het leuk, ik vind het gemoedelijker dan bv in januari.

Ik sta er deze keer ook weer. Hopelijk een tafel naast Rob, dat zou leuk zijn en gemakkelijk voor de forumleden.

Op 21 juli ben ik helaas al volgeboekt wegens verplichtingen elders. Jammer, want ik wil toch ook eindelijk eens een keer naar de Rikketik. Al was het maar om een Monster bij Robbie te kopen! :slight_smile:

Zijn er hier Belgen uit de nabije omgeving van het Leuvense die gaan ?

Om eventueel een paar horlogekistjes voor mij mee te brengenā€¦

Mijn eerste kistje is al laaaaaaaaaaaaaaaaaaannnng vol. :smiley:

Marc,
Ik ga niet, ben in verlof, natuurlijk in de horlogeriestreek, VallƩe du joux (Swiss).
Het zal er nog wel eens van komen dat we samen kunnen gaan.

Hoi Freddy, dat was niet de bedoeling hoor.
Ik wil alleen maar enkele horlogekistjes laten meebrengen, maar dit kan nog wel effe wachten.

Ik moet mezelf wat beschermen ā€¦ tegen mezelf ! :smiley:
Als ik nu ga is mijn bankrekening gegarandeerd leeg :smiley:

Voor de forumleden:
JĆ¼rgen en ik staan naast elkaar: G6 en G7.

Hopelijk tot ziens, gezellig!

Dag Marc,

Ik ga waarschijnlijk wel, en ik ben uit het Leuvense.

Ik stuur je vanavond een PB daarover als dat ok voor je is.

Morse.

ik moet werken ā€¦

Hallo Morse,

Laat de PB maar komen.
Ben nu wel nog op mijn vakantie-locatie t/m vrijdag, maar het internet werkt hier vrij goed, dus ik kom regelmatig eens kijken.
Alvast bedankt voor je reactie ! (tu)

Ik weet nog niet of ik ga, heb er nogniet echt iets wat ik nodig heb. Kistje zit zo goed als vol dusā€¦ misschien een nieuw kiste, maar verderā€¦ ?

en wat kosten de monsters bij jou? ik zoek er nog eenā€¦maar ook 2e hansje zijn hoorā€¦

Zie PMā€¦

Jaap-Wim Schreef:

Ik weet nog niet of ik ga, heb er nogniet echt
iets wat ik nodig heb.

:smiley: NODIG HEB??? (:smiley:
Jaap-Wim, strikt genomen heb je 1 quartzhorloge nodig, dan ben je qua tijd ā€œthe manā€. Wij hebben toch allang niets meer nodig. Maar de verslaving roept, je moet!
Ik ga (tenzij er iets belangrijks tussenkomt) zeker en ga vast wel weer wat horloges kopen. Tenminste dat hoop ikā€¦

:smiley: :smiley: :smiley: maar mijn vrouw bergrijpt inderdaad nog steeds niet waarom ik meer dan 1 horloge nodig heb.

Maar ze kent al WEL de prijsklasse van Rolex en Breitling.

Voordeel: Als ik dan met een Rus van pakweg 200 euro thuiskom, vind ze dat goedkoop :wink:

Henrik, ik denk dat er weer 2 Belgen in aankomst zijn op de Rikketik !