Yup
Volgens mij stond hij op de groenten afdeling.
Seiko 5: altijd goed!
Te weinig spruitjes en witte kool grappen hier.
Geniaal !
Tja, origineel is anders. Als de ergenis van medeforum leden je plezier geeft, zegt dat veel over je.
Je bent echt een verrijking voor het forum
Dank je, fijn dat je dat zegt.
Er is ook een keer een speldje gemaakt. Iets van 50 of 100 stuks. Daarnaast gaan er best wat mensen bij elkaar op bezoek.
Het aantal verkopers lijkt wel elke keer minder te worden, of ligt het aan mij ?
Ik merk dat er minder stands zijn en meer terras in het midden van de hal.
Ook de ruimte tussen de rijen is wat groter dan voorheen lijkt het.
Een aantal āvasteā verkopers heb ik ook niet meer gezien.
Mij mogen ze elke dag spruiten geven, heerlijk. Maar spruiten met suiker daar heb ik nooit van gehoord is een grapje zeker.
Ook die markt vergrijst en verkleint daardoor.
De moderne horlogekoper met joggingbroek en verkeerd petje gaat liever naar de juwelier voor een blits klokkie.
Ik ken wel spruitjes met boter en nootmuskaat maar dat is zeker ouderwets??
Met suiker zal wel veel te modern voor mij zijnā¦
Net zoals peer met satesaus ook heerlijk met gourmetten.
vergrijzen leek mij juist enorm mee te vallen. Als ik de rikketik van vandaag vergelijk met 10 jaar geleden, zie ik nu veel meer jonge mensen (mannen).
Ik was er vandaag met mijn vrouw en zij merkte dit toevallig ook op.
De geur was nu ook beter begreep ik.
En zonder flauw te doen. Vroeger, toen het echt merendeels oude klokkenrotzooi was, hing er soms echt een nare lucht.
De afgelopen jaren is het echt beter geworden.
Zowel het aanbod, dat toch breder is (boeken, gereedschap, bandjes, accessoires, klokken, horloges, onderdelen), alsook vooral: minder klokken, gewichten voor klokken, (bananen-)dozen met verroeste tandwielen enz. enz.
Laten we dan maar hopen op een trendverschuiving.
Dat dacht ik dus ook direct,knutselen met oude uurwerken is oppassen
Herinner mij van plm 7 jaar geleden dat er een Duitser stond met adembenemende mooie JLC Atmos klokken, met dito prijs niveau
Die stond er vandaag ook weerā¦ā¦
Prijzen 3k en upā¦.
3k is nog te doen