Rikketik 4 mei

Nou, op verzoek dan…
Wie gaat er zondag naar de beurs in Houten?

Ik ga, maar niet al te lang. In de middag vieren we nog even een verjaardag van de jongsten (14) dus ik moet op tijd terug zijn. Ga in ieder geval met mijn schoonzoon bij Rob langs…de jongeman heeft zijn oog op een Velatura laten vallen, en wie kan die nu beter leveren dan Rob?

Tot zondag!

Dick

Ja, ik ga ook ff snuffelen. Heb er zin in!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2226932,2229352#msg-2229352

Zal je die dan ook dragen? Dan val je wel op :smiley:

Ik kan helaas niet, laatste thuiswedstrijd van Ajax dit seizoen.

Ik denk dat ik weer eens kom.
Om 12 uur weer een minimeeting bij de koffietafel?

Goed plan!

tjvreeken Schreef:

Ik denk dat ik weer eens kom.
Om 12 uur weer een minimeeting bij de koffietafel?

Ga ik doen (:smiley:

M035 Schreef:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2226932,2229
352#msg-2229352

Zal je die dan ook dragen? Dan val je wel op :smiley:

12 uur, Koffietafel, ik probeer het te onthouden, maar heb maar beperkt de tijd. Meer horloges dragen is voor dat laatste a.s. zondag geen oplossing.

En goede kans dat ik misloop, want ken niemand van gezicht. Doe ik wel mijn Schauer Chrono om, wordt ik wellicht herkend.

En mocht iemand een nette Vintage Junghans Telemeter tegenkomen, gold plated, originele wijzers: voel je vrij dat te roepen aan die koffietafel.

Deze keer helaas niet in de gelegenheid om de Rikketik t e bezoeken. Voor degenen die gaan hoop ik dat ze goed kunnen slagen bij datgene wat ze zoeken.

Ik zal er zijn :slight_smile:
Ik ben nog op zoek naar wat gereedschap. Misschien neem ik nog wat horloges mee om een uur aan de ruiltafel te zitten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, wat is je bevinding?

Helaas, moet werken.

ik ben er ook:~

I’m There… 12 uur Koffietafel…

Ik ben nog op zoek naar gereedschapjes… en misschien dat ik wel even ga loeren naar een leuke Vintage.

Bandjes, gereedschap, geen grote aankopen, ik ga wel even kijken.

Was het eigenlijk niet van plan maar denk toch dat ik even ga.
Als ik ga ben ik om 12 uur bij de koffietafels.

Ben er van 9 tot ongeveer 12, daarna door naar familie.
Ga een beetje zoeken maar wat bandjes en wat projectjes.

Kan niet deze keer. Ga er volgende keer zeker weer proberen te zijn. Iedereen die gaat veel plezier en we zien ze wel weer langskomen, hier! : )

Ik ga er voor de eerste keer heen. Ik heb nog wat gereedschap en bandjes nodig.
Enig idee of ik daar ook Russische makelij kan tegenkomen? ik ben nog opzoek naar een poljot 3133 of een specifieke boctok

marijn Schreef:

Ik kan helaas niet, laatste thuiswedstrijd van
Ajax dit seizoen.

Volgens mij zijn alle wedstrijden vanavond al, dus heb je morgen alle tijd om naar de Rikketik te gaan :wink:

Veel plezier voor degenen die morgen gaan!