Rikketik 6 oktober

Nog 1 weekje en het is weer zover.

Wie gaan er, wat zoeken jullie of hebben jullie te koop?
Ik moet even kijken of ik het red (2 kids, allerlei verjaardagen enz.), misschien kom ik ook nog wel.
Niet op zoek naar iets specifieks, maar wie weet waar ik tegenaan loop.

5 likes

8 september is 3 weken geleden, zal ik er 8 oktober van maken? :wink:

4 likes

6 oktober.:slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Ik ga er voor de eerste keer heen, ben benieuwd!

1 like

Goed plan! Note to self; multitasken aan je vrouw overlaten en niet tegelijk in een agenda rotzooien en een post op HF knallen :joy::joy:

1 like

Bernhard , als je nog een Porsche zoekt, be my guest :innocent:

Ik ga er naar toe! Is voor mij 10 minuten rijden, dus dan kan ik het niet laten om eens te kijken. Eerste keer, dus ben benieuwd. Neem m’n vader mee, die heeft me tenslotte besmet met het horloge virus.

3 likes

Haha, 1 is genoeg hoor :joy:

2 likes

Ik twijfel. Ik heb niets te doen… Maar heb niet echt goede verhalen gehoord nog… schijnt vooral een beurs voor ouwe mannen te zijn. Dat voel ik me niet met mijn 33.

3 likes

Ach… Ik ben 22 en ga er met mijn broertje (19) heen. Weet ik in ieder geval voor de toekomst of het de moeite waard is.

1 like

Ik zit in dezelfde categorie.
Mijn advies: niks van aantrekken en een keer kijken wat ze hebben. Bij de klokken gewoon doorlopen.

3 likes

Het is ook een uurtje rijden. Weet niet of ik dat over heb voor een beurs met een hoog risico dat ik er weinig aan ga vinden. :slight_smile:

1 like

Het is in mijn ogen vooral een vintage horlogebeurs. Daar houd ik van, dus ik ga weer een kijkje nemen. Met dien verstande dat ik er niet van uitga dat ik een dealtje zal vinden.

5 likes

Zonde, ik moet werken.
Ondanks alle verhalen wil ik het zelf eens zien. Zal dus de volgende keer worden.

Ik ga er zaterdag heen. Het is wel zo als @Mafkees aangeeft meer een vintage beurs.

Ik wil er misschien heen.

precies zelfde gedachte behalve dat ik iets ouder ben. Oh en vergeet de doorgekookte bloemkool lucht en gehaaide verkopers niet

1 like

Maak er een dagje van Ruud, gewoon een keer zelf meemaken!

p.s. en zelfs de klokken zijn soms heel bijzonder :innocent:

Voor nieuwe horloges kun je m.i. prima bij de AD terecht, dus dat segment mis ik totaal niet.

Ik kom voor het spul dat in de ogen van sommigen onder de noemer “meuk” valt, maar juist dáár geniet ik van.

Perfecte imperfectie, dat is mijn ding.
Verder gereedschappen, onderdelen en bandjes!
Vind het écht jammer dat ik dit keer verplichtingen heb en dus niet kan komen…

2 likes

Vorig jaar een keer geweest. Vond het voor mezelf nauwelijks de moeite waard. Een aantal Natos gekocht, dat was het wel.

1 like