Rikketik 7-10-2018

Je hebt helemaal gelijk, zit al vol spanning voor morgen :joy:

1 like

Serieus, morgen gewoon naar Houten joh… :joy: :joy: :joy: :rofl:

2 likes

misschien was mijn titel ook niet helemaal duidelijk :rofl::rofl:

1 like

Dat is over het algemeen een frikandel en n patatje.
Ben ik wel zo eerlijk in.

2 likes

Ik ben voornemens om te gaan, voor de eerste keer is dat dan. Eigenlijk omdat Rob met zijn Monsterwatches handel er ook staat. Heb onlangs in een opwelling twee Seiko’s gekocht, een vijf je en een 5 sports die nog in de verpakking zitten. Wil Rob vriendelijk vragen deze te ruilen voor een Presage Cocktail time, met bijbetaling uiteraard. Rob reageert namelijk niet op mijn mailbericht en Whatsapp bericht over mijn ruilverzoek. Snap best dat hij meer te doen heeft maar komt niet echt klantvriendelijk over in mijn geval. Zeg dan even kort ja of nee, dan weet ik waar ik aan toe ben. Verder voornemens de beurs af te speuren voor een leuke simpele vintage. Wie weet wat ik daar nog meer tegenkom met mijn verjaardagsgeld op zak? En misschien wel één van jullie? ( naambadge maken gaat…)

Ik ga ook om rob eens in the flesh te ontmoeten,communicatie is zeker niet zijn ding.Maar als je hem uiteindelijk te pakken krijgt is het allemaal goed

Hebben ze toevallig ook leuke omega’s liggen?

Van horen zeggen wel!

1 like

Veel pie pans en vintage seamasters. Ook wel franken…

1 like

Ja, maar niet die ene die jij voor een koopje op de kop dacht te tikken,

2 likes

Nee dat was ook niet de bedoeling maar überhaupt of er leuke omega’s liggen. Heb net een Speedy van een gewaardeerd forumlid overgenomen. Ik ben om en omega’s zijn subliem :wink:

Voor de Seiko liefhebbers die nog een nieuw glaasje zoeken voor hun horloge kunnen op de komende rikketik beurs nog een glaasje bij mij aanschaffen.
Ik heb nog een beperkt aantal over en neem die mee naar de beurs.

Nieuw uit oude voorraad. Origineel Seiko horlogeglas 300V04GNG
past op de volgende Seiko horloges
SEK CS#5606-7070 SEK CS#5606-7080 SEK CS#5606-7089
SEK CS#5606-7140 SEK CS#5625-7000 SEK CS#5625-7010
SEK CS#5625-7030 SEK CS#5625-7040 SEK CS#5625-7060
SEK CS#5626-7000 SEK CS#5626-7010 SEK CS#5626-7030
SEK CS#5626-7040 SEK CS#5626-7060

tevens nog 1 glaasje voor een SEIKO DIVER 7S26 SKX007 / SKY009

prijs per stuk € 17,50

Knap dat je de complete voorraad al weet :+1:

Wat ik wil zeggen; er ligt van alles. Van koopjes en horloge die koopjes lijken maar niet kloppen, tot normaal geprijsde horloges en horloges waar belachelijk geld voor wordt gevraagd. Maar heb zeker weleens een koopje gevonden.

Ik heb nog een vintage Omega Kal.562 automatic in de aanbieding die ik meeneem naar de komende rikketik beurs. Kom, maar even langs.

1 like

Leukste aanbod vaak bij Duitse handelaren. Niet bang zijn om de helft van de vraagprijs te bieden. Gaan ze er niet op in rondje lopen en er 10% bovenop doen. Dit alles wel in perfect Duits natuurlijk, dat kweekt vertrouwen.

5 likes

Kom ik kijken thanks!

Goede tip :+1:

1 like

Is er normaliter een mooi aanbod in fliegers? Stowa, Laco etc.

Die kan je toch binnen de zichttermijn terugsturen bij internet aankopen?

Mijn beste @Michael,

Wat een goed idee, die Rikketik beurs. Schijnt in Houten e.o. en in Nederland (ook Benelux + Duitsland) erg bekend en geliefd te zijn.

Dit heb ik opgemaakt uit alles wat ik op dit forum al voor het lidmaatschap had gelezen (tussen 2010 en 2018).

Ik ga zeker ook eens een kijkje nemen, ik ben benieuwd of ik daar mijn toekomstig horloge zal gaan vinden c.q. kopen.

Wellicht dat ik een mooie Seiko die naar mijn zin is, bij Rob van Monsterwatches kan ‘scoren’. Over hem heb ik al veel goeds gelezen.