Rikketik 7-10-2018

Rikketik in minder dan een maand,wie gaat er allemaal?.Zal de eerste keer worden,na veel lezen hier weet ik ongeveer wat ik kan verwachten(spruitjesgeur).Zijn er nog does en don’ts op de beurs,en welke stand mag je zeker niet overslaan

bvd

4 likes

Ik weet het nog niet. De januari-editie viel me erg tegen. Voor de leuke koopjes hoef je het m.i. niet te doen, want iedere standhouder weet precies wat hij verkoopt en wat een horloge op Ebay opbrengt. Daar gaan ze vervolgens nog 50% boven zitten :wink:

2 likes

Ik ben voornemens wel te gaan.

Het schijnt dat de oktober editie de beste is vaak.

Toch had ik die dag een paar leuke koopjes gevonden. :+1:

3 likes

Dat is waar maar de gemiddelde beursganger is niet Lord Seiko :smiley:

9 likes

Toch ga ik echt iedere keer dat ik er ben, wel naar huis met iets leuks voor een klein prijsje. Als je een vintage Omega zoekt, vind je geen koopje, maar als je het net iets wijder uitgooit, is er van alles te vinden.

2 likes

Ben zo breed georienteerd dat dat geen probleem zal zijn,misschien toch mijn vrouw maar meenemen om me enigzins in toom te houden

1 like

Oei,
dat zijn meestal de gevaarlijkste.
Die zien hele andere dingen dan die jij wil zien.
En, hou ze weg bij de dames horloges en sieraden.
Gaat je veel geldkosten.

1 like

Zal waarschijnlijk de enige vrouw zijn daar. :rofl:

:joy::joy::joy:

Ben 1x geweest en ik heb een topdag gehad. Er lagen genoeg toffe horloges van Seiko en Citizen voor een mooie prijs. Ruud van Clockwise heeft meestal veel mooie horloges die je mag passen. Denk dan aan Breitling en horloges van een hoger segment. Verder zijn er ook zat bandjes en horlogekisten te vinden. :+1:t3:

Ik heb er een paar overgeslagen, dus ik ben wel van plan om weer eens te gaan. :sunglasses:

1 like

Ik ga ook weer eens, wat bijpraten met een aantal mensen.

1 like

Ik ga in principe elk jaar, en voor n tientje vermaak ik me altijd wel.
Beetje passen, bandjes bekijken, lachen om van alles en nog wat, verbazen over de drukte bij MW en met een beetje mazzel koop ik ook nog wat leuks.

En om 14 uur weer thuis voor de f1 :+1:.

1 like

Ben er nog nooit geweest, is het wat?
Maar geen koopjes dus?

Dan ben je wel een paar uur te laat, wordt verreden om 7:10 's ochtends (onze tijd)… :sunglasses:

1 like

Nope.

14.10 uur

1 like

Nee hoor :+1:t2:

2 likes

Ja, in Japan wel… :joy: maar uh, de herhaling op Ziggo sport is waarschijnlijk wel om 14:10 maar dan heb je de uitslag al. Dus, eerst kijken en dan naar de Rikketik is mijn advies.

@Pat486, je hebt wel door dat we het over 7 oktober hebben hè? Oh wacht, heb jij dat ook door @FransT? Rikketik is niet morgen hè mannen… :wink:

3 likes

Krijg nou wat

:thinking:

:joy:

2 likes

:joy::joy::joy: