Heb me wel even vermaakt eigenlijk. Volgend jaar weer? Meh
2 likes
Mijn gevoel na net thuis te zijn gekomen. Het is me het tientje + benzine niet meer waard denk ik.
2 likes
Heeft iemand ook iets gekocht? Ben zelf meer heen gegaan om een beetje te kijken.
Monsterwatches Rob…neem ik aan?
Nieuwe aanwinst. Met Rob van Monsterwatches goede inruildeal gedaan met wat bijbetaling op deze Presage. Had twee 5 jes gekocht in juli bij Rob, in een opwelling, en nooit gedragen. Hij nam ze volledig origineel verpakt nog van mij terug. En gingen daar zo de vitrine weer in.Topgozer
Ik was voor de eerste keer op de Rikketik beurs. Leuk om rond te struinen. Ik vond het druk. Mensen van allerlei pluimage en nationaliteit. Zo werd er al internationaal bellend in het Chinees geboden en onderhandeld in US dollar op zakhorloges. Lachen bij de hoofdschuddende verkoper.Veel vintage waarvan veel twijfelachtige aanbieders en duur. Had nog verleiding een vintage Seamaster te kopen maar heb me kunnen beheersen. Er waren ook mensen gerold en werd er omgeroepen dat er zakkenrollers actief waren. Sneu. Heb o.a.Chinees, Spaans, Duits, Frans en Italiaans horen spreken.
Ga zeker nog een keer terug. Mijn vriendin zag nog een mooi vijfje bij Rob met petrolkleur wijzerplaat. Gekocht voor haar, zij ook blij mee naar huis.
SNK615K1
1 like
Ja monsterwatches stond op zijn polo.
1 like
Sorry dat ik er ook was.
9 likes
Reken je netjes je koffie af denken ze nog dat je loopt te pikken. Volgende keer laat je iig je bontkraag thuis hoor!
1 like
Hahahah is goed kale Rus
1 like