Rikketik 9-7-23

Ik heb hem met potlood in de agenda staan… :smiley:

2 likes

Ze schijnen daar lekkere spruitjes te hebben.

2 likes

Je kunt soms wat leuke gereedschap kopen. Vorige keer van een horlogemaker die met pensioen ging.
En als je wat meer te makken hebt kun je leuk slagen. Networking is ook leuk. Ervaringen/tips uitwisselen. voor de sleutelaar veel betaalbare russen.

1 like

Ik ben niet echt van de spruitjes, maar meer van fruit, bruin fruit.

Lekkere sappige ballen

1 like

De koffie is nat en de koeken zijn droog.
En als je wat hartklepsmeer nodig hebt kun je nog een te duur broodje kroket naar binnen schuiven.

Daar is zo’n beetje alles wel mee gezegd.

De beurs zelf maakt een hoop goed :blush:

2 likes

Mijn plan is om zo vroeg mogelijk te gaan. Mits ik niet word gegijzeld door mijn dromenland… maar waarschijnlijk zullen onze nachtrust piraten daar wel een stokje voor steken…
Dus hoop voor 9.00 binnen te zijn.
Zijn er nog andere potentiële vroege vogels?

Ook zo rond 9

1 like

Iemand nog opzoek nog specifieke uurwerkonderdelen/ donoren? Mogelijk dat een andere sleutelaar er 1 in de lade heeft liggen.

Hoeveel rikketiks zijn er wel niet per jaar? Ik dacht dat het een jaarlijks evenement was.

4

Ik ben er pas om 10 u.

Wij ook rond 10 uur half 11

Is er een leeftijdsgrens en mag een kind mee (en kost het een kaartje)?

Laatste dat ik ben geweest moest ik ook mij dochtertje van 1,5 mee nemen. Draagzak om en gaan. Nu is ze inmiddels al 4.

Volgende keer hebben we een afspraak he, ga ik gewoon struinen en wie weet komen we nog een leuk nos horloge tegen :smiley:

Pis ik toch mooi naast de pot, of ze moeten nog slopers zoeken :wink:

Ik verwacht op een gegeven moment er ook een familie uitje van maken. Nu nog 5 en 3 dus dat is nog niet zo handig.

1 like

Opa Bill kan wel oppassen. Heb vannacht nog twee kleinkids hier. Altijd plek in de herberg😁

3 likes

Die van mij is 23 .

hier niet. Nooit geweest en ook geen interesse. Veel plezier!

Ik heb nog single dochter rond die leeftijd.:grin:

1 like