Rikketik 9-7-23

Die van mij is ook nog vrijgezel

De rikketik koppelbeurs :joy:

2 likes

Als je vandaag naar Rikketik gaat dan wens ik je veel plezier! Hoop dat de airco in het pand goed functioneert.

Het is prima uit te houden, tot nu toe. Beduidend minder stands. Niet heel veel te grabbelen

2 likes

Happy hunting!

2 likes

Later op de middag was de temperatuur wat aan de hoge kant, niks gekocht maar wel veel gezien. Helaas geen mede HFers gesproken

1 like

Ik ben naar de Rikketik geweest afgelopen zondag. Nu ben ik tóch weer van plan om tóch een Vostok Amfibia te kopen, maar dan bij een Duitse handelaar die ook in Duitsland zélf een winkel runt.

aakt dit mij tot een ‘verschoven Russische horloge-klant’ of een ‘gewone klant bij een Duitse winkel?’ Wat is jullie idee hierbij of mening erover? Ik weet het niet geheel zeker, of het ‘halal’ is om zó te kopen.

Gewone klant bij een Duitse winkel. Je insteek is niet om een Russisch horloge te kopen om het regime te steunen.

2 likes

Dank je wel, @Rhys, inderdasd wil ik het regime niet in de kaart spelen. Dank voor je support, v.w.b. mijn twijfel: na het lezen van jouw reactie is-ie metéén besteld, de Vostok Amfibia met 2416-b uurwerk inside.

Nogmaals hartelijk bedankt, Rhys. :+1::grinning:

1 like

:joy:

met de aanschaf van één Vostok? :thinking:
Iets zegt me dat het geen probleem is hoor.
U kunt rustig slapen gaan

1 like

Serieus, een Rus kopen pfft, ik weet echt niet of je zondag wel vooraan in de kerk mag plaatsnemen, laat staan dat je later in de hemel zal komen
? :slight_smile: :joy:

2 likes