Rikketik aanbod

Beste HF leden,

Binnenkort is Rikketik beurs in Houten, Ik ben hier helaas nog nooit geweest. Wat kan ik verwachten kwa aanbod?
Bestaat het alleen uit sub 300€ horloge’s Seiko, Orient, Citizen of word er ook regelmatig Omega, Breitling, Tag Heuer aangeboden? Ik ben namelijk opzoek naar een Speedmaster maar ik heb geen idee of horloges uit deze prijs klasse vaak daar worden aangeboden.
Alvast bedankt voor de hulp.

MVG Thomas

1 like

Er zijn ook veel duurdere horloges. Genoeg horloges van rond de 10k volgens mij ook.

1 like

Speedmasters worden zeker aangeboden.
Ga lekker kijken zou ik zeggen.

1 like

Ooh super. Dan komt het goed👍.
Bedankt voor je reactie

1 like

Ik was bij de laatste editie geweest. Had super veel speedmaster professionals gezien.

1 like

Ooh super. Dan ga ik zeker kijken😃. Zijn het vooral handaren of particulieren?
Kun je er vaak pinnen of gaat alles cash?
Gr

De koffie en broodje kroket is zeker wel cash.

1 like

… en niet te vreten! :laughing:

3 likes

Allebei! Bij sommige kan je ook pinnen. Het aanbod verschilt per keer. Je moet ook echt verstand hebben van een bepaald model aangezien er ook veel franken horloges tussen zitten.

4 likes

Tot voor een jaar of tien terug ging ik er vaak heen. Heb er ook een paar keer een stand gehad. Ik vond het altijd erg leuk, maar bleef op een gegeven moment weg, omdat er best wel veel verkeerd volk rondliep (fake klokjes, oplichters, dieven) en dat begon mij te storen.

Als je echt verstand hebt van het horloge dat je zoekt, dan kan je er soms zeer goede zaken doen. En ook een incidenteel ‘pareltje’ kwam ik er altijd wel tegen :relaxed:

Misschien ga ik er eerdaags ook weer eens kijken :relaxed:

2 likes

Daarom neem ik altijd zelf mijn koffie mee en broodjes, die mijn vrouw altijd maakt, jammie,jammie.

3 likes

Neem je ook wat voor ons mee? :sunglasses:

1 like

Dat is het betere werk! Ik wist dat u een verstandig man bent! :relaxed:

heb je dan nu al honger

2 likes

Hahaha… je was me net voor! :joy:

… ik ben herkenbaar aan de krant onder mijn linkerarm :laughing:

2 likes

AD of Telegraaf?

2 likes

De Gelderlander uiteraard! :joy:

2 likes

Nooit gedacht dat ze daar kranten konden maken.

1 like

Bedankt voor je hulp. Jaa ik heb mer wel in het horloge verdiept alleen het is moeilijk om er achter te komen of de binnenkant 100% origineel is. Ik kan wel denk ik vragen of ze de caseback er even afwillen halen en dat ik het vergelijk met een foto van een orginele.
Gr Thomas

1 like