Rikketik aanbod

Hahaha… je was me net voor! :joy:

… ik ben herkenbaar aan de krant onder mijn linkerarm :laughing:

2 likes

AD of Telegraaf?

2 likes

De Gelderlander uiteraard! :joy:

2 likes

Nooit gedacht dat ze daar kranten konden maken.

1 like

Bedankt voor je hulp. Jaa ik heb mer wel in het horloge verdiept alleen het is moeilijk om er achter te komen of de binnenkant 100% origineel is. Ik kan wel denk ik vragen of ze de caseback er even afwillen halen en dat ik het vergelijk met een foto van een orginele.
Gr Thomas

1 like

Met speedmaster is het al lastig genoeg om te beoordelen of de buitenkant uberhaupt origineel is. Als je niet 100% weet wat je doet zou ik zelf niet zo maar een speedy op de rikketik kopen.

2 likes

Graag gedaan. Je mag altijd vragen of ze de achterkant willen openen en als het een welwillende serieuze verkoper is zal hij dat ook doen. Zeker bij deze duurdere horloges. Ik heb zelf ooit weleens gevraagd of de verkoper mij wilde laten zien, waaraan ik kon zien dat het horloge echt was… en dat deed de goede man natuurlijk. En bij twijfel…niet inhalen! :sunglasses:

Edit: er lopen daar verschillende HF leden rond, die het zeker kunnen zien. Ik ga alleen hier niet zomaar hun namen aanhalen. Misschien leest iemand van hen dit en meldt die zich, dan kan je die persoon vragen om even mee te kijken :relaxed:

1 like

Alles je kennis gering is… Daar niet kopen

4 likes

bedankt voor de goede tips. Jaa zou tof zijn als iemand wilt meekijken, ik zie wel als er een vrijwilliger zich aanmeld ben wel bereid om die gene een kleine vergoeding te geven.

Mvg Thomas

1 like

Ik haal één naam aan, anders weet ik niet zeker of hij dit leest :grin: @koen :+1: :blush:

1 like

Haha bedankt even afwachten dan :slight_smile:

1 like

Goedenavond,

Komende zaterdag ben ik helaas verhinderd en dus niet op de rikketik aanwezig. Anders had ik je zeker willen helpen met het beoordelen van horloges op de rikketik, dus mocht je in oktober van het aanbod gebruik van willen maken kan dat!

Met vriendelijke groet,
Koen

7 likes

Dankjewel Koen voor je snelle reactie! :relaxed: :+1:

Mijn hulpvraag was niet voor mezelf, maar voor forumlid Thomas @Watchmaster . Hij ziet dit natuurlijk ook, dus kan dan rechtstreeks met jou verder communiceren over eventueel oktober.

Dank en beste groeten,
Harry :relaxed:

3 likes

Hoi Koen,

Bedankt dat je mij volgende keer wilt helpen. Jammer dat je zaterdag niet naar Rikketik kan komen, is wel beter voor je portomonee :sweat_smile:. Mocht ik in oktober naar Rikketik gaan laat ik het je weten.

Alvast bedankt.

MVG Thomas

Er is sinds kort (eergisteren of zo) een digitale versie van de belangrijkste info uit het Moonwatch Only boek. Ideaal om op beurzen als Rikketik Speedmasters te checken op originaliteit etc. Kost wel $33. Dat ijkt misschien veel, totdat je het gaat vergelijken met een miskoop.

4 likes

Bedankt voor de info. Ga er zeker over nadenken.

Mvg

Staan daar ook de reduced modellen in?

1 like

Gaaf boek staat echt heel veel info in, Ook heel gedetailleerd. Vind alleen jammer dat ze dan dat ze niks van de reduced behandelen.

Gr Thomas

1 like

Ik hoop er zaterdag voor het eerst heen te gaan!

2 likes