rikketik aanwinst

afgelopen zaterdag voor het eerst naar de rikketik geweest.
Hardstikke leuk en veel leuks gezien.
Ik heb ook nog nooit zoveel briefjes van 500 euri zien uitgeven.
Ik ging er niet heen om iets te kopen maar ja, in zo een toko lukt dat natuurlijk niet.
Dus ik heb een klokje gekocht van een merk waar ik nog nooit van gehoord heb bij een franse standhouder nml. een Beuchat.
Het zal wel een plakmerk of iets dergelijks zijn maar voor dat geld dacht ik waarom niet.
Hij voelt heel degelijk aan en na twee dagen doet hij het nog steeds, het is dan ook een kwarts.
Mijn tweede kwarts klokje naast de Rado.
De bevestiging van het bandje vond ik ook wel apart.

Sorry voor al het haar maar ik ga me voor deze fotootjes niet soigneren om het maar met wielertermen te zeggen

Trouwens het klokje is erg mooi afgewerkt ik heb het met de loep bekeken.

Groetjes,

Lenno

Hoi Lenno

Beuchat is een beken merk van duikartikelen. Ik denk dat het plakmerk dus wel meevalt. Veel plezier van je horloge.

Mooie klok. Zwart met rosé kan eigenlijk nooit fout gaan.

Beuchat is geen plakmerk. Er zijn mooie vintage duikers te vinden van dit merk. De afgelopen jaren zijn ze ook te vinden geweest op de Baselworld tentoonstelling. Volgens mij stonden ze zelfs in hal 1, maar dan wel op de 2e of 3e verdieping.

gefeliciteerd en draag hem met plezier en in gezondheid.

Mvg,Radjoe

Mooie klok,leuk die datum op de 12 positie.
Gefeliciteerd met deze aanwinst.

gr Ron

Mooi hoor, stoer, en die kleurcombo van zwart met rose kan ik zeer waarderen. Wil ik zelf ook graag nog eens.

Veel plezier ermee,

Martin

Zeker Lenno… Mooi Klokje!!

Zoals al eerde ingetikt… mooie combinatie mat de rood-gouden kast en de zwarte ring.

Doet me een beetje denken aan de Hublot Big Bang in de rood-gouden uitvoering… al is deze Hublot vele malen duurder.

inderdaad Leo nou je het zegt, daar lijkt hij wel wat op.

de Hublot Big Bang heb ik ook altijd mooi gevonden maar die is te duur om op de wishlist te zetten.
Trouwens ik zoek een vlindersluiting in rose 22mm voor dit klokje maar daar is niet aan te komen , ook niet bij uhrenbandversand en die hebben toch veel dus ik heb maar een zwarte besteld, dit voor het behoud van het bandje want dit model bandje is ook nergens te krijgen.
Als iemand nog een adres weet voor een vlindersluiting rose 22mm hoor ik het graag.

Groetjes,

Lenno