Vandaag even naar de Rikketik geweest. Aantal leden even een handje geschud en paar bandjes gekocht. Qua prijzen viel het me op dat het bij sommige net wat te optimistisch is. Nog wel een beetje spijt van een Longines Olympia Monopoussoir. Ook nog een vintage Fortis Spaceleader gezien. Misschien ook wel moeten kopen.
Nog wel een gebruiksaanwijzing voor mn Heuer gekocht. Voor een 10’tje was ik een blij man!
Geslaagde rikketik. 2 nato’s, een lederen nato, een 24mm gesp en een horlogekistje. Plus een potentiele nieuwe aanwinst gespot, maar daar moet ik nog even voor sparen.
Het viel me dit keer heel erg op hoe allert verkopers kennelijk op hun spullen moesten zijn. Ook de bespottelijke biedingen die ik om me heen hoorde en mensen die met allerhande inruil (al dan niet dubieus) leurden, maakten het dit keer meer een louche vlooienmarkt dan een liefhebbersbeurs… zonde…
Ook Wat handen geschud her en der. De rustigste forum-koffietafel-meeting ooit, voor mij tenminste. Maar niet minder gezellig daardoor.
Vanwege mijn recente aanschaf van de Deep Blue geen grote aankopen gedaan. Wel een grote Invicta Subaqua aan de pols gehad, echt huge dat ding.
Ook heb ik een Steinhartkraam gezien. Eindelijk eens de Triton en de Ocean 44 GMT van dichtbij kunnen bekijken. Dit waren voor mij toch de grote concurrenten van de DB. Gelukkig geen spijt van de DB.
Ik heb wat tooltjes en onderdelen aangeschaft die nodig waren, zoals een bandenversteller, hamer, pushpins, dekselopener en een loepje.
Een Zulu band voor op de Helson Shardiver, en een ander bandje.
Voor de vrouw een Icewatch, doet het altijd goed en ook kon ik een metalen stopwatch, een handopwinder, voor 10 euro niet laten liggen. Hij is zelfs Swiss Made, geen idee of het wat waard is maar ik vind het gewoon een leuk hebbeding.
De dochter vond het cool en ik moet straks de tijd van haar presentatie opnemen…
Helemaal mee eens. Ik vond er nogal veel lieden op t oog en in taal gebruik van dubieus allooi aanwezig. Patek’s achteloos tuussen scum!! Zelf heel content met een JLC catalogus van 2008 met daarin mijn Amvox Alarm1. Dat is toch fijn. Twee horloges niet gekocht. Een militaire JLC van €1.200 en een Omega constellation staal met vierkante kast. €400!! Vond ze beiden mooi maar de ene te duur om plots te kopen en dat gold toch ook voor de omega. Kon ook slecht inschatten of t nu te duur was. T voelde niet helemaal goed. Dus twijfel en niet ingehaald. Misschien een volg keer. Grt jsk