‘Nieuwe’ Breitling Navitimer Airborne met patina dial en nieuwe D-Strap van Olaf Lugten.
Mooie combi toch?

Duco en Olaf, heel leuk jullie gisteren in real life ontmoet te hebben en nogmaals hartstikke bedankt(tu)
‘Nieuwe’ Breitling Navitimer Airborne met patina dial en nieuwe D-Strap van Olaf Lugten.
Mooie combi toch?

Duco en Olaf, heel leuk jullie gisteren in real life ontmoet te hebben en nogmaals hartstikke bedankt(tu)
Wow… zeer zelden zie ik klokjes voorbij komen die ik zo mooi vind. Ik neig naar jaloezie 
Maar natuurlijk gefeliciteerd!
Inderdaad een mooie combi, geeft een mooie vintage-look
Veel plezier met het dragen.
Grt, Martin
Mooi Marc! Ik kan de D-strap voor mijn vrouw pas over een week of drie laten zien…
Proficiat en gave combi (tu)
Van harte Marc
Mooi , ik geloof dat ik hem heb zien liggen , vond hem ook er leuk , helaas beetje krap op het moment 
Gaaf zeg zo’n nieuwe vintage watch. Proficiat!
Staat heel goed Marc (tu). Ik ben blij dat het horloge naar een nieuwe, trotse eigenaar is gegaan. Het maakte voor mij de stap naar de 114060 weer een stuk makkelijker en daardoor voor Edwin weer de Dweller. Alleen maar blije mensen dus!! Fijn je ontmoet te hebben en tot de volgende meeting.
Marc, spetterende combi, geniet ervan!
Eric
Mooi(tu) Gefeliciteerd!
Stoere looks, proficiat! (tu)
Erg mooi, gefeliciteerd!
Prachtig
Prachtig
Inderdaad.:~
Prachtig mooi Marc (tu)
‘Nieuwe’ Breitling Navitimer Airborne met patina
dial en nieuwe D-Strap van Olaf Lugten.Mooie combi toch?
http://i35.photobucket.com/albums/d165/Foxie21/06c
685680c9496382b3e20befcfc5994_zps48e26d56.jpgDuco en Olaf, heel leuk jullie gisteren in real
life ontmoet te hebben en nogmaals hartstikke
bedankt(tu)
Dat is geheel wederzijds Marc, bedankt!
Mooie Breitling Marc. (tu) Gewelidge combinatie met de Dstrap!
Gr. Glenn
Hele mooie combinatie.
Top!
Veel draagplezier.
Gr,
Ron.