Gezellig druk, veel gezien (met name veel ouwe meuk :D) en eindelijk eens een keer voor leuke klokjes geslaagd.
Een voor mij onbekend merk, maar te leuk om te laten liggen. Schijnbaar NOS uit de jaren '90, Tritium lume, geschroefde kroon en deksel en een leuke bezel.
En nog een zeldzame Pulsar Milchrono gescoord, niet de standaard PJN299 maar een PJN273 (met zogenaamde “CWC G10 wijzers”)
Gefeliciteerd.
Pulsar is leuk, beetje een mix tussen een Sinn 356 en Swatch (niet lullig bedoeld)
3e keer dat ik in houten was, en weer terug met legen handen (op de uitkijk naar een echt fraaie Nato, een IWC box, mooie Stowa of Sinn) en maar 3 horloges gezien die me aanstonden
't is toch niet helemaal mijn dingetje die Rikketik denk ik…
Goed geslaagd voor een aantal bandjes, waaronder een superdikke (ruim 6 mm dik) handgemaakte Grizzly-band, een aantal schroefgespen, een lekkere zwarte di-modell voor op mijn Monsters (of BFK…) etc.
Belangrijker nog: ik vond het erg gezellig met de mede-forummers bij de koffiehoek (waar we volledig de doorgang blokkeerden…)
Horloges en rikketik gaan voor mij niet echtngoed samen. Dure horloges durf ik er niet te kopen en goedkope horloges zijn niet altijd zo goedkoop of zijn niet modellen die ik zoek.
Horlogegerelateerde zaken is t wel ok. Vooral bandjes ea onderdelen. Toch wel prettig om t ff irl te kunnen zien ipv v n plaatje op internet. Dus ook ditmaal enkel wat bandjes en onderdelen.
Maar de gezelligheid om andere hf leden even te zien en spreken is minstens net zo leuk. Mede patienten zeg maar… in mijn omgeving zijn dr maar weinig zo ziek als wij
Oh ja, horloges bij bekende verkopers ophalen icm bezoekje aan de rikketik wel al geregeld gedaan.