Rikketik aanwinsten???

De klachten over Rob gaan meestal over zijn mailgedrag, ik weet niet of dat dan een goede optie is :wink:

I know it goed genoeg, dus zeker na de beurs best een tijdje wachten.:slight_smile:

gekkehuus Schreef:

wat een onzin zeg,is gewoon een beurs voor
liefhebbers van uurwerken en ja die heb je in alle
soorten en maten maar dat is met elke hobby en
mijn ā€œtroepā€ kan jij alleen maar van dromen.

Jouw post komt zeker in aanmerking voor meeste
domme post van 2015

stond ook op het punt een reactie te plaatsen toen ik die post las:

miljonairs fair is ergens anders heren, misschien meer uw publiek…

Haha! Ik was er zondag en er was echt niks mis met de beurs hoor.

Het was wel behoorlijk druk aan het begin waardoor het lastig was goed te bekijken wat er bij de kraampjes te koop was.

Alle lezingen over geur en opkruipende muffins herken ik echter niet. Enige minpuntje was misschien overvolle modderige parkeerterrein (mijn collega’s vroegen vanmorgen of ik Parijs - Dakar had gereden afgelopen weekend).

Oh ja er waren softijsjes te koop in de hal. Dat was natuurlijk wel gaaf in januari:D

Ik hoorde dat Rob is gestopt met zijn ā€˜gewone baan’ en fulltime Seiko man is nu, dus waarschijnlijk zal het met zowel de enigszins gedateerde website als de trage emailreacties wel snel gedaan zijn lijkt me.

Joepie !

Ik ga eigenlijk nooit naar huis zonder eerst een softijsje te verorberen… :slight_smile:

Ik kom ook wel voor andere beurzen daar… modelspoor onder andere…en dat is eigenlijk hetzelfde verhaal… van alles wat… en soms spot je iets wat je niet verwacht… ik heb op die modelspoorbeurs eens een bouwmodel van een Ferrari F40 gescoord voor ā€œwenĆ¢gā€ā€¦ 2 Rikketiks geleden kocht ik een Pentax Auto 110 Spiegelreflexcameraatje… ook voor ā€œwenĆ¢gā€ā€¦

op de Rikketik vind je van alles… horloges, onderdelen, klokken, klok onderdelen, materialen, gereedschappen… machines… dingen die ik zoal gekocht heb daar: een Triebniet, een Stenenpers, wijzerafnemer, Oogloupes, glasafnemer… voor de hobbyist die eens wat aan horloges wil sleutelen is er genoeg te vinden… veel ā€œmeukā€ maar ook goed spul… let op… de chinezen zijn ook niet gek… doen hun tooltjes in gele doosjes… Bergeon geel welteverstaan… je ziet een geel doosje… denkt ā€œBergeonā€, maar helaas zit er een chinees prul in… even verder zoeken dan…en je ogen goed de kost geven…Ohja… ik heb er ook eens een horloge gekocht, mijn Vostok Komandirskie… gewoon voor de leuk…

Ik heb te weinig verstand van Vintage horloges om daar een Vintage te kopen… maar als het zo ver is… dan neem ik wel een kenner mee…Omega Constellations zie je daar regelmatig… staat op mijn verlanglijstje…

Spruitjeslucht, zoals Ernie Romers het eens omschreef… nee… geen last van… duwende ouwe mannetjes?.. ik ben 1.93m… dat laten ze wel uit hun hoofd. en staan ze voor me?.. dan kijk ik er wel overheen… :slight_smile:

Arie Kabaalstra Schreef:

Spruitjeslucht, zoals Ernie Romers het eens
omschreef… nee… geen last van…

Spruitjes? Da’s dan beter dan de huishoudbeurs, daar ruikt het voornamelijk naar makreel

heb je hun ā€˜gekaapte’ facebook pagina inmiddels gelezen? zeker de moeite waard!

Vintage1982 Schreef:

Ok, een beetje overdreven :smiley:

Oh ? , dat is niet wat ik er van gezien heb , die waren echt dat kaliber

(:d

Hahah en dan zelf aankomen met : Helgray Silverstone

Monaco Schreef:

Vintage1982 Schreef:

Inderdaad is de sfeer stoffig
en het stonk enorm.

Een zure mix van zweet, ongewassen lijven en
incontinentie kroop via mijn neusgaten naar binnen
en prikkelde mijn cortex cerebri, onderwijl pogend
de restanten van de Bountiful Blueberry Muffin van
de Starbucks die ik voor lunch had, via
antiperistaltische bewegingen uit mijn ventriculus
te verdrijven.

De pracht en praal van de tentoongestelde
uurwerken riep beelden op in mijn hoofd van een
hoop verse olifantenmest die ik enkele jaren
geleden op een safari in Kenia op de weg had zien
liggen. De oude mannen die zich als strontvliegen
om al dat moois verdrongen, versterkte die
vergelijking nog meer.

gekkehuus Schreef:

Hahah en dan zelf aankomen met : Helgray
Silverstone

instant klassieker, let op mijn woorden

Niet zo laagdunkend doen.
Ook voor jou komt hopelijk de tijd dat je oud wordt,al of niet stoffig.
Dit geldt ook voor Monaco .

Monaco Schreef:

gekkehuus Schreef:

Hahah en dan zelf aankomen met : Helgray
Silverstone

instant klassieker, let op mijn woorden

Wie weet maar tegen die tijd ben jij een van die stoffige bejaarden waar jij je nu zo negatief over uit laat.

Monaco Schreef:

Spruitjes? Da’s dan beter dan de huishoudbeurs,
daar ruikt het voornamelijk naar makreel

Gewoonlijk reageer ik niet op dit soort opmerkingen, want elk forum heeft nou eenmaal z’n forumsnob. In dit geval doe ik toch ook maar eens een duit in het zakje.

Het leuke van deze hobby is volgens mij juist de diversiteit. De een koopt slaafs elk Rolex-, Blancpain- en Benrus-aftreksel van een overschat ā€˜boetiekmerk’, de ander struint beurzen af op zoek naar de ultieme koekoeksklok. Ik heb met allebei helemaal niks, maar daar staat dan weer iets tegenover zoals Gekkehuus’ vintage Longines-collectie, waar ik echt van ga watertanden.

Wat ik maar wil zeggen: Je kunt je ook gewoon bezighouden met de kanten van de hobby die je wel leuk vindt, zonder neerbuigend te doen over andermans interesses.

gekkehuus Schreef:

Wie weet maar tegen die tijd ben jij een van die
stoffige bejaarden waar jij je nu zo negatief over
uit laat.

Zeker waar, en dan ga ik de hele dag op forums trollen zitten voeren :smiley:

JackW Schreef:

Monaco Schreef:

Spruitjes? Da’s dan beter dan de huishoudbeurs,
daar ruikt het voornamelijk naar makreel

Gewoonlijk reageer ik niet op dit soort
opmerkingen, want elk forum heeft nou eenmaal z’n
forumsnob. In dit geval doe ik toch ook maar eens
een duit in het zakje.

Het leuke van deze hobby is volgens mij juist de
diversiteit. De een koopt slaafs elk Rolex-,
Blancpain- en Benrus-aftreksel van een overschat
’boetiekmerk’, de ander struint beurzen af op zoek
naar de ultieme koekoeksklok. Ik heb met allebei
helemaal niks, maar daar staat dan weer iets
tegenover zoals Gekkehuus’ vintage
Longines-collectie, waar ik echt van ga
watertanden.

Wat ik maar wil zeggen: Je kunt je ook gewoon
bezighouden met de kanten van de hobby die je wel
leuk vindt, zonder neerbuigend te doen over
andermans interesses.

• 1

JackW Schreef:

Wat ik maar wil zeggen: Je kunt je ook gewoon
bezighouden met de kanten van de hobby die je wel
leuk vindt, zonder neerbuigend te doen over
andermans interesses.

Ik zit jullie maar te dollen als dat nog niet duidelijk is, sorry voor de overlast, maar ik zit vandaag de hele dag thuis, dan ga je je vanzelf vervelen

Mooie nieuwe signature! Hahaha