Stevo en ik (Stephan & Olaf) hebben aanstaande zondag gezamenlijk twee tafeltjes geserveerd en vinden het leuk om jullie daar te ontmoeten. Wij staan in de kleine zaal rij J1 tafel 3 en 4 (direct bij de publieke entree)
Wanneer je jezelf bij ons op de beurs bekend maakt als Horlogeforum lid geven wij je een extraatje in de vorm van een “forumkorting”.
Actie 1)
Bij aankoop van een Magrette horloge ontvang je 75euro korting op een DStrap en visa versa bij aankoop van een DStrap ontvang je 75 euro korting op een Magrette.
of
Actie 2)
Bij aankoop van een Magrette horloge ontvang je een beurskorting van 10% op de verkoopprijs van het horloge
en/of
Bij aankoop van één DStrap ontvang je op het aankoopbedrag een beurskorting van 10% korting en bij twee maar liefst 15%.
(dit geldt ook wanneer je op zondag 21 oktober 2012 een DStrap besteld die na de beurs special voor jou wordt gemaakt)
Wat moet je doen?
Maak jezelf bekend als forumlid van het Horlogeforum.nl
That’s it!
noem mij gek, maar is 't handig om dit soort zaken te openbaren?
op ons eigen forum (bikepower) hebben we een gesloten gedeelte, alleen voor alle ingelogde leden te zien, maar ik zit er sterk over te denken om ook een gedeelte te maken voor leden met xx aantal posts.
reden waarom: ook wij hebben weleens een kleine actie, prijsvraag en sommige dingen hoeven niet in de openbaarheid.
wat als er iemand komt die wel interesse heeft in zo’n Magrette en die korting wil pakken (altijd meegenomen toch?) en zich voorstelt aan jullie als “ah, ik ben Popma, je weet wel van HF…”
jullie kennen me niet, moeten op wat karige gegevens afgaan…iedereen kan zich wel voor “Popma” uitgeven.
@Admins en de rest:
kortom: is het geen optie om een ledengedeelte te maken waar leden met bijv. +100 posts terecht kunnen voor bijv. de HF limited en dit soort zaken zodat je de winstpakkers kunt uitsluiten?
neemt niet weg dat dit wel een leuke actie is, succes ermee!
/edit: als iemand zich aanmeldt met “Popma”, dan ben ik 't niet…ik kom dit jaar niet
noem mij gek, maar is 't handig om dit soort zaken
te openbaren?
op ons eigen forum (bikepower) hebben we een
gesloten gedeelte, alleen voor alle ingelogde
leden te zien, maar ik zit er sterk over te denken
om ook een gedeelte te maken voor leden met xx
aantal posts.
reden waarom: ook wij hebben weleens een kleine
actie, prijsvraag en sommige dingen hoeven niet in
de openbaarheid.
wat als er iemand komt die wel interesse heeft in
zo’n Magrette en die korting wil pakken (altijd
meegenomen toch?) en zich voorstelt aan jullie als
"ah, ik ben Popma, je weet wel van HF…"
jullie kennen me niet, moeten op wat karige
gegevens afgaan…iedereen kan zich wel voor
"Popma" uitgeven.
@Admins en de rest:
kortom: is het geen optie om een ledengedeelte te
maken waar leden met bijv. +100 posts terecht
kunnen voor bijv. de HF limited en dit soort zaken
zodat je de winstpakkers kunt uitsluiten?
neemt niet weg dat dit wel een leuke actie is,
succes ermee!
/edit: als iemand zich aanmeldt met “Popma”, dan
ben ik 't niet…ik kom dit jaar niet
Ik denk dat de heren wel happy zijn met elke extra verkoop op de Rikketik. Zo een tafeltje moet ook betaald worden :+
Maar mocht er idd interesse zijn om het een en ander af te schermen, en kan dat niet via een afgeschermde gedeelte, dan zijn er ook wel inventieve manieren te bedenken.
handel is handel, dat snap ik als geen ander!
andere manieren zijn er wel te bedenken (PM), maar je kan nooit iedereen bereiken met een PM (is ook wel veel werk)
vandaar 't idee om een afgeschermd topic te maken voor leden met xx aantal posts.
zoals gezegd: ik denk dat ik één dezer dagen ook zo’n afgeschermd topic on onze site zet.
handel is handel, dat snap ik als geen ander!
andere manieren zijn er wel te bedenken (PM), maar
je kan nooit iedereen bereiken met een PM (is ook
wel veel werk)
vandaar 't idee om een afgeschermd topic te maken
voor leden met xx aantal posts.
zoals gezegd: ik denk dat ik één dezer dagen ook
zo’n afgeschermd topic on onze site zet.
dat snap ik. maar weet niet of zo een soort afgeschermd subforum hier mogelijk is.
waar ik aan dacht is om het in de verkoopgedeelte te plaatsen. geïnteresseerden kunnen dan met een pb reageren. ‘profiteurs’ kunnen dat niet. het is natuurlijk omslachtig en jouw suggestie van een gesloten gedeelte zou voor dat doel gemakkelijker zijn.
zoals gezegd: ik denk dat ik één dezer dagen
ook
zo’n afgeschermd topic on onze site zet.
Wat is ‘onze’ site?
Popma Schreef:
op ons eigen forum (bikepower) hebben we een
gesloten gedeelte, alleen voor alle ingelogde
leden te zien, maar ik zit er sterk over te denken
om ook een gedeelte te maken voor leden met xx
aantal posts.