Ik sta met FLORIJN horloges weer op de Rikketik komende zondag. Zal later kaartje uploadden.
Weet niet of ik er de hele dag kan zijn ivm gezondheid.
Nog meer aanwezigen?
Ik sta met FLORIJN horloges weer op de Rikketik komende zondag. Zal later kaartje uploadden.
Weet niet of ik er de hele dag kan zijn ivm gezondheid.
Nog meer aanwezigen?
Weet er iemand, of er een verkoper van de originele Tropic straps is te vinden op de Rikketik?
Volgens mij niet. Banden verkoop was de vorige keer beperkt. Diana & consorten is er wel altijd met een flinke stand.
Voor de originele tropic banden zou ik als ik jou was Ebay even afstruinen.
Ik ben zondag ook weer van de partij… nog niet met een stand… mogelijk in de toekomst… twaalf uur Koffiecorner?..
Nee, dit weekend komt mij niet uit.
Buiten dat, ik vond het de laatste keer behoorlijk tegenvallen, dus sla ik een keertje over.
Dick
Helaas, ben er niet bij. Veel plezier voor degenen die gaan.
Zo’n 2 jaar niet meer geweest. Ga er nu weer eens rondneuzen.
12.00 meeting.
Groetjes, Flip.
Ik sta weer vlak bij de koffie, ga veel modellen voor lagere prijzen aanbieden omdat ik een nieuwe leverancier en collectie krijg komende maand. Dus voor een leuke Seiko deal, even aanwippen.
Jammer, vanuit Limburg ben ik al een kleine seiko kwijt aan reiskosten…
Dat weerhoudt een andere Limburger er niet van om morgen toch ook naar Houten te komen… vanuit Maastricht… ( motormaatje van me… )
Morgen ben ik er ook voor een snel rondje langs de tafels…
Op de een of andere manier komt de Rikketik me nooit uit…
Ik had me ook verheugd om deze rikketik omdat het mijn 1e keer zou zijn. Helaas is het toch niet gelukt.
Mochten iemand meer foto’s kunnen mailen om een indruk te geven…graag…