Het wordt een drukke bedoening als ik de vele reacties hier zie
Ik doe mijn best om zo rond 12 uur bij de koffiecorner te zijn⦠je herkent me wel. ā¦
Heb je een motorpak aan?
Nee, hij heeft een cnc freesmachine op zijn rug!
Arie Kabaalstra is de Salvador Dali onder de horlogiers!
Vanuit Twente rijd ik soms 1900 km p/w Assen, Hoorn, Antwerpen, Heerlen, Den Haag, Vlissingen en overnacht slechts af- en toe.
En voor het afhalen van een horloge ga ik vervolgens in het weekend gerust nog 500 v.v. (Notoire vervuiler)
Hoe verschillend kun je er in staan, dus⦠voor een ritje Houten naar Rikketik zonder file⦠jij: kantoorbaan?
Ben wel van plan om te gaan deze keer, eens kijken of ik zondag ook nog zin heb.
Ik haak af!
Spruitjes gegeten?
Wordt de enige lauw-warme lentedag sinds weken, en daarna wordt het wederom slechter. Ik twijfel nog sterk of ik dat ga opofferenā¦
Nee⦠eigenlijk al een tijdje niet!
Jij gaat toch optreden? Je hebt toch een hit sinds kort?
Ik treed alleen op tijdens privƩfeesten en partijen
Als Seriouswatches er zou staan zou ik wel in de verleiding kunnen komen.
Moet mijn dochter om 10 uur in Utrecht afzetten dus ik kom zeker even langs
Ik ga met het gezin naar een of ander zwemparadijs in Assen, ik hoop dat het de moeite waard is want ik mis zowel de Rikketik als de F1ā¦
Ik ga lekker Max kijken
Ik doe eerst een paar uurtjes rikketik en daarna de F1. Ja het belooft een fijne zondag te worden
en daarna laat jij je afzetten op de rikketik?
Ga morgen zeker even kijken. Januari was de 1e keer en vond het best geslaagd. Meer vintage dan modern, maar als je daar van houdt zeker een aanrader.