Rikketik beurs 30 april 2017

Ik ben zelfs lid geworden van de Rikketik.
Sla eigenlijk nooit een beurs over dus ja waarom dan niet.
Dus ook ik ben er morgenochtend vroeg en weer op tijd terug voor de F1.

Pieter.

1 like

Ben ook weer op de Rikketik. Wil je een FLORIJN in het echt zien, voelen en omhebben…wees welkom. Ik sta praktisch naast Rob, vlakbij de koffie. Kun je ook profiteren van de aanbieding die ik nu heb (-40%, nu 235 €).

5 likes

Ik ben erg benieuwd! Altijd al fan geweest van Florijn maar nooit de trekker overgehaald. Tot morgen!

Moet je doen Adil,

Erg mooi klokje en erg mooie aanbieding!

Ja jij hebt er de polsen voor. Ik heb mini polsjes haha.

1 like

http://www.horlogeforum.nl/t/rikketik-beurs-plaats-hier-je-nieuwe-aanwinsten/106191?u=haaky

Ik ben even geweest vanmorgen. Leuk om een keer te zien, maar het was toch niet mijn kopje thee.
Wel even bij Rob langs geweest. Die heeft aan klanten geen gebrek :+1:t2:

De ‘meeting’ van 12uur in de koffiecorner heb ik niet gezien overigens. Wel plaatsgevonden?

Voor iedereen die nog gaat vandaag, veel plezier. Ik ga lekker F1 kijken met de sponsor van Max om de pols :wink:

11 likes

Ook geweest ! Weinig of beter gezegd geen hf leden ontmoet, ben wel om 12 uur een bakkie gaan doen maar ik wist er geen te herkennen :smile:

Ik had denk ik hetzelfde probleem. Ben daarom maar weer lekker door gelopen :joy:

1 like

Volgende keer maar iets afspreken.
Boerenzakdoek aan de broek ofzo. :smile:

5 likes

Ik was langs de stand van Forijn geweest. Waanzinnig mooie horloges. Helaas iets te groot voor mijn polsen. Ik was wel goed geholpen door Hans. Erg vriendelijke man! De stand van Rob was zoals verwacht een gekkenhuis. Je moest haast vechten om dichterbij te kunnen komen. :rofl:

1 like

Uhmmmm…heeft dat niet een andere betekenis? :thinking:

Geen idee, vertel !!!

Was mijn eerste beurs en ik was positief verrast, aantal standjes met enorm hoogwaardig spul, kan het niet betalen maar was wel leuk om vast te hebben.

8 likes

Ja ik heb de Rolex comex ook zien liggen.

Een toelichting of verwijzing hierop zou een ban waardig zijn…:grimacing:

1 like

Oké, laat maar zitten, dan misschien achterstevoren een petje opzetten. :smile:

Top! Houden we het daarop. Tenzij @anon50762135EV wel een rode zakdoek wil dragen? :wink:

3 likes

Rood, wit… maakt niet uit. Ide houdt je zakdoek wel vast

7 likes

Das toch maar weer een hele geruststelling :yum: