Hallo mensen aangezien ik een poosje meedraai op dit leuke en interresante forum heb ik besloten om samen met een mede freak naar de Rikketik beurd te gaan deze maand. Maar is dit een grote beurs? En is deze beurs de moeite waard? En m oet je kaartjes van te voren bestellen of kun je gerust op de bonnevooi nar Houten?
Tsja, groot, wat is groot? Je kunt je er prima een paar uur vermaken. En je hoeft niet van te voren kaarten te regelen, zo storm loopt het nou ook weer niet.
Grootte valt inderdaad wel mee, maar je bent zeker niet met een kwartiertje weg.
Als freak (of gewoon liefhebber) moet je er een keer geweest zijn. Sowieso leuk de entourage te zien en wat er zoal aangeboden wordt, voor welke prijzen en welk volk er achter de stands staat en er voor langs loopt ;).
De moeite waard qua ‘bargains’ e.d. minder. Echt een koopje zul je niet snel vinden. Sterker, veel horloges worden op zo’n beurs voor hogere prijzen aangeboden als buiten zo’n beurs. Soms kun je het echter treffen en vind je een leuk klokje, een bandje of onderdelen voor niet al te veel.
Volop keus in banden, tooltjes. Wel > 50% klokken.
Je kan er niet pinnen.
Helaas liggen er ook neppers.
Deze keer liggen er iets minder Seiko’s, ik ben er in januari weer