Rikketik, de resultaten

Ben je ook geweest? Post hier je ervaringen!

Ik was er om een uur of kwart over 9 en wilde na de bocht eigenlijk meteen al het parkeerterrein op rijden toen ik even dacht dat ik op de verkeerde dag was gekomen. Geen auto te zien! Ik reed door tot aan de deur en daar stonden er een paar. Dus naar binnen, ik had me niet vergist!

Het was dus erg rustig. alleen in de linker zaal maar die was dan ook vol metverkopers. Het was toch weer ereg leuk. Ik heb nog wat aanwinsten, voornamelijk bandjes die ik nodig had, een horloge waarvan ik bij thuiskomst niet kon uitleggen waarom ik 'm gekocht had behalve dat ie 2 euro had gekost, polyWatch (zou dat nou echt werken?) en een zakje met een paar honderd poushbars assorti. Dan nog een tweede Mildia, exact dezelfde als de stalen maar dan nu verguld en bij deze doet de datum het wel. Ben ik erg verguld :wink: mee, zal donor worden voor de stalen tenzij onder de hele vieze dikke laag vuil toch mnog wel een knap horloge tevoorschijn komt. En een Angelus wekker met barometer en thermometer. Het geheel zit verkeer om in de etui, dus die moet ik nog even omdraaien. Het uurwerk loopt niet omdat de balans los is geraakt maar verder ben ik er eg blij mee, het was toch iets wat ik dankzij Andre al lang op mijn lijstje had staan. Het heeft helaas geen tripple date maar dan heb ik nog iets te wensen over zal ik maar zeggen :smiley: