Rikketik en nieuwe aanwinst

Ik was er vroeg (voor mijn doen :slight_smile: ) Erg druk , zeer veel aanbod en vrijwel alles “overpriced” . Ook erg leuk om met een aantal medeforummers te praten bij de stand van Hans (aankoop nog doorgezet Hans?). Ook hoorde ik dat het “nieuwe verzamelen” van Henrik al lekker loopt.
Maar goed, na een lang en leuk gesprek (in mijn steenkolen duits) een MSC (M. Schneider) gekocht. Behoorlijk betaalbaar, basic en een oer Unitasje.

Ziet er fraai uit Leen.
Mooi klassiek.
Wat zijn de afmetingen?

Mooie aanwinst ik was ook op de Rikketik als een hulpje van Ruud (Clockwise) tegenover de Koffiebar. Vond het zeer gezellig ook nog bij ons wezen kijken?

Die Schneider is echt heel mooi…Ik heb hem zelf even kunnen bekijken. Daar ga je nog veel plezier mee beleven, Leen.

Yep, Henrik houdt er een geheel manier van het minderen van zijn collectie op na. Maar…Ik moet zeggen…Als je gezien hebt wat ie… enfin,…ik zeg verder niets meer…

Leen, het horloge spookt nog steeds door mijn hoofd. Ik ben nog even naar de standhouder heengeweest. De “deal” is nog niet beklonken, maar we zitten er niet ver vanaf denk ik… Ik laat het je weten hoe het afloopt.

gr,
Hans Mennink

Nu ben ik toch heel benieuwd om wat voor model dit gaat

Kom je ook uit de buurt van Hellevoetsluis Ramond? omdat je Ruud geholpen hebt. Ik vind het een ardige man die mij al een paar keer goed geholpen heeft met een horloge die ik niet bij hem had gekocht.

Ik ben de overbuurjongen van hem dus lekker dichtbij :wink:

Hoi Leen
Heel mooi exemplaar.
Veel plezier ermee.
JohnSr

Erg mooi Leen! Vooral die bijzondere secondewijzers doet 't m.

mooi klokje Leen,
goeie combinatie met dat struisvogel ? bruine bandje,
toch knap dat velen nog iets hebben kunnen vinden onder die vele overpriced
horloges.

Groet, André

Geen invicta, maar wel een Unitas. Ziet er netjes uit.

Van Harte.

Heel fraai Leen, gefeliciteerd.

Ruud

Mooie aanwinst veel plezier ermee.

Mvg Dennis.