Ik heb af en toe contact met Carlo van de Rikketik, en ik kan het idee van een forumplein met hem opnemen.
Zet hier of je interesse hebt, en hoeveel tafels je wil.
1 - Ik: 2 tafels.
Ik heb af en toe contact met Carlo van de Rikketik, en ik kan het idee van een forumplein met hem opnemen.
Zet hier of je interesse hebt, en hoeveel tafels je wil.
1 - Ik: 2 tafels.
Klasse initiatief!
Leuk idee!!!
Wij (vintagecollector) en ik,
1 tafel.
even met Denizzz overleggen, maar anders ook 1 tafel
(scheelt bovengenoemde weer een loopje om bij ons een horloge te kopen ;))
Als dit hem gaat worden kom ik ook weer eens langs
Zullen we het zo bijhouden:
2 tafels: robbie409
1 tafel: tijmen2
ALs het lukt heb ik de Rikketik lidnummers nodig, misschien iets meer info maar dat hoor ik wel van Carlo.
Ik deel een tafel met mede forum lid, wat altijd goed gaat en best lekker verkoopt. Als er een forumplein komt doe ik graag mee, maar er is volgens mij al een wachtlijst voor tafels?
Is dit iets eenmaligs, voor de 6 mei beurs of is het de bedoeling voor het hele jaar vast te leggen?
Laten we eerst maar eens kijken of het lukt en niet meteen over vastelggen beginnen.
Als mensen die al een tafel nemen, zich bundelen, kunnen we als we tijdig zijn, misschien een plein realiseren. Dus met mensen die er al staan (ik heb het hele jaar 2 tafels, dat is al met de Rikketik geregeld).
Nieuwe mensen zijn natuurlijk welkom, maar de tafel zelf moet je met de Rikketik regelen, ik probeer alleen de forummers bij elkaar te krijgen.
idd misschien een goed idee , dus ik ook 2 tafels . Klantnummer 0850
2 tafels: robbie409
1 tafel: tijmen2
2 tafels: Hub Hanneman (0850)
Superinitiatief! (tu) Zou voor mij een uitkomst zijn. Lees: iemand die niet snel kan bepalen of een horloge fake is of niet helemaal klopt.
:S schiet al aardig op met het reserveren van een tafel(s)
Inderdaad, dan hebben die klokkenzooi niet nodig.
Inderdaad, met dit lage aantal kan ik niet aankomen.
:S schiet al aardig op met het reserveren van een
tafel(s)
ik overleg even met mijn tafelgenoot, anders zijn wij er ook bij. We hebben voor dit jaar al gereserveerd dus een nummer.
Maar over dat niet aankomen. Ook al ben je met twee tafels, dan is de naam plein wat overtrokken, maar nog steeds leuk toch?
Ik ben het eens met Jazzper, we moeten ook niet verwachten dat er nu ineens 15 tafels komen. Het is ook gewoon leuk om in de buurt te staan en even over het forum te praten etc. Voor bezoekers aan de Rikketik ook leuk en de kans dat je mede forum genoten ziet en spreekt neemt ook toe. Mochten de tafels dan nog vlak bij de koffietafel staan dan loop je elkaar helemaal niet meer mis.
Ik zie meteen nog meer mogelijkheden zoals een show je grail, forumleden horloge ruil plek etc…
Misschien zijn er hierdoor nog meer leuke ideeën mogelijk!
Ik ben het eens met Jazzper, we moeten ook niet
verwachten dat er nu ineens 15 tafels komen. Het
is ook gewoon leuk om in de buurt te staan en even
over het forum te praten etc. Voor bezoekers aan
de Rikketik ook leuk en de kans dat je mede forum
genoten ziet en spreekt neemt ook toe. Mochten de
tafels dan nog vlak bij de koffietafel staan dan
loop je elkaar helemaal niet meer mis.
Ik zie meteen nog meer mogelijkheden zoals een
show je grail, forumleden horloge ruil plek etc…Misschien zijn er hierdoor nog meer leuke ideeën
mogelijk!
Mocht een “groot” plein niet lukken, dan kan een klein pleintje ook best leuk zijn. Is weer eens wat anders dan een koffietafel. Hoewel die best praktisch is. Effe een hapje of drankje.
Ik ben het eens met Jazzper, we moeten ook niet
verwachten dat er nu ineens 15 tafels komen. Het
is ook gewoon leuk om in de buurt te staan en even
over het forum te praten etc. Voor bezoekers aan
de Rikketik ook leuk en de kans dat je mede forum
genoten ziet en spreekt neemt ook toe. Mochten de
tafels dan nog vlak bij de koffietafel staan dan
loop je elkaar helemaal niet meer mis.
Ik zie meteen nog meer mogelijkheden zoals een
show je grail, forumleden horloge ruil plek etc…Misschien zijn er hierdoor nog meer leuke ideeën
mogelijk!
Ik word hier wel enthousiast van!
“Topicvervuiling”:
Ik wil geen tafel, maar zou als bezoeker / forumlid wel gelijk die kant op gaan kijken.
En ook het in de gaten houden van elkaars tafels ivm diefstal zal dan iets beter zijn.
“einde topicvervuiling”
Als er een plein komt, dan ga ik er wellicht eens heen.