Hoi!
De expo is reeds aantal uren open. Heeft het echter nog nut om nu erheen te gaan? Of zijn mijn kansen verkeken.
Groetjes
Hoi!
De expo is reeds aantal uren open. Heeft het echter nog nut om nu erheen te gaan? Of zijn mijn kansen verkeken.
Groetjes
Kansen waarop?
Ligt eraan wat het doel van je bezoek is. Sowieso zijn ‘kansen’ relatief, daar. Volgens mij staat Monsterwatches er sowieso en voor wat banden, etc. kun je er vaak ook prima terecht. En als je gewoon een keer sfeer wilt proeven en beetje rondkijken, zou ik gewoon nog even gaan. Ik ben daar meestal niet een hele dag, ofzo.
De 5513’s voor 5k zijn wel weg ja
Excuses! Ik ben op zoek naar vintage omega seamaster on andere anderen. Maar vintage horloges over het algemeen bedoel ik dan.
Die zullen er vast liggen.
Je moet wel met een goede dosis kennis van zaken daar kopen, want er zit nogal wat rommel tussen. Samengestelde horloges en dergelijke. Als je weet wat je doet valt er soms wel wat moois te vinden. Verwacht echter geen werelddeals.
Helemaal mee eens, maar als je een beetje kennis en ervaring hebt, is dit:
…niet waar. Ik heb tot nu toe elke editie wel iets leuks/bijzonders gevonden, voor een betere prijs dan op de fora.
Monsterwatches vond ik maar kortaf…vroeg hem naar Strapcode bracelets voor de Sumo…
Zijn antwoord…ik mag geen Sumo.s meer verkopen!!
Maar ze staan wel op zijn site…(de bracelets)
enfin maar doorgelopen toen.
Dat lijkt hem nogal diep te zitten ja. Staat ook met dikgedrukte letters op zijn website
Schandalig dat heel wat kraampjes al rond 14:30 begonnen op te ruimen.
Ja, dat is wel erg vroeg. Maar ja, als je je omzet binnen hebt/spullen kwijt bent en 't rustiger wordt…?
Dit gebeurt ook vaak op rommelmarkten. Her en der was het zo erg, dat je pas je borg terugkreeg als je een half uur na sluitingstijd nog aanwezig was.