Rikketik is dat leuk of laat maar?

Ik zag dat er zondag een horloge beurs in Houten is.
Kennen jullie deze beurs, is het leuk of laat maar?
Zijn er leuke aanbieding te verwachten?

Lees graag wat jullie ervan vinden.

https://www.horlogeforum.nl/search?q=rikketik

1 like

Hey Ide is er ook? :+1::laughing:

1 like

Heb de snelkoppeling ff doorgewerkt … hmmm dan sla ik denk ik toch maar over.

Of t moet echt kei bagger weer worden, dan loop ik iig droog binnen…

Wat zoek je?

Iets leuks?

Ben er twee keer geweest en moet zeggen dat ik het beide keren erg naar mijn zin had en toch nog leuke aankopen had gedaan. Zeker de moeite waard om even langs te gaan zou ik zeggen.

3 likes

ben er nog nooit geweest maar vrienden hebben er mooie deals kunnen maken, een vintage blancpain (voor weinig), drie van de dirty dozen (voor nog minder), en een paar enicars… misschien toch maar even kijken zondag, al ben ik bang voor een boel behjaajhden (op zijn volendams gezegd).

Best benieuwd. Maar als ik de berichten erover lees op t forum, sla ik toch maar over.

Waarom? Gewoon gaan en zelf de ervaring opdoen.

4 likes

Precies. De ervaringen op dit forum gewoon gebruiken om je verwachtingen te managen, er naartoe gaan en gewoon een leuk tijdje rondkijken :+1:t2:

2 likes

Dat dus.:+1:

1 like

Hoog tijd om de gemiddelde leeftijd naar beneden te halen dan :wink:. Ik ga zelf bepalen wat ik er van vind. Beetje gluren is nooit weg.
Hasta mañana!

1 like

De tijd begint te dringen.

Het zou juist een goede zaak zijn als er van alle leeftijden horloge liefhebbers op een horloge beurs aanwezig zijn.

Voor mij is Utrecht te ver weg om wat naar horloges te neuzen.

Nee joh, gewoon thuis blijven. Het liefst zou ik de enige bezoeker op de beurs zijn, dan valt er tenminste nog wat te scoren.

6 likes

Ik ga het ervaren zaterdag, ben benieuwd :grin:

Zondag

Zijn er wel kraampjes met horloges of is het allemaal grote klokken spul?

50-50, had ik het idee

1 like

Een beurs zonder bellende, appende, en gamende jeugd. Wel leuk hoor. De meerderheid staart niet op zijn telefoon. :blush:

5 likes