Urker mannenkoor ook aanwezig?
Ja dat zag ik ook maar het leek me of de dial niet bij dit model hoorde en ze hem in een SKX009/7 hadden gezet.l
Mooi, veel plezier er mee!
De Rikketik viel me tegen. Niet zozeer de spruitjes, de klokken enz., waar altijd veel over geschreven wordt, maar verdergaand.
Aanmerkelijk minder standhouders dan anders, weinig echt mooi spul.
Daarbij was ik serieus geïnteresseerd in een bepaald horloge dat ik vorige Rikketik bij dezelfde verkoper ook had gezien. Even gepraat, bleek hij er ineens riant meer voor te vragen dan vorige keer. Tsja, daarmee zat hij in plaats van op een nette prijs ineens gewoon boven een redelijke prijs voor het desbetreffende artikel (vorige x waren er meerdere verkopers met hetzelfde horloge aanwezig). Ik heb hem het verschil in zijn vraagprijs nog gezegd, maar hij reageerde daar eigenlijk niet op. Dat is zijn goed recht. Even goede vrienden, maar ik ben weggelopen. Het komt een volgende keer wel bij een andere verkoper.
Ik ben er nog nooit geweest en als ik het zo zie dan lijkt het idd een beetje op een rommelmarkt. Ik zal wel een keer gaan om het zelf te zien, er kan altijd wat moois tussen liggen.
Ben heel benieuwd wat er allemaal gevonden wordt vandaag door de leden.
Genoeg grijs en wit haar, daar, ik zou er zó tussenpassen. Helaas heb ik zondags andere evenementen waar ik graag bij ben.
En kalen…
Was leuk, nog even gezellig geboomd met @vinwat @Henrik @25tien @hhe @Redwatches en Stephan Trimbos. Niks gekocht, wel een Squale 1521 gepast, goede kandidaat voor “zomerklatser 2018”!
Yep, maar ondanks doorschijnend op mijn hoofd, zit daar nog steeds haar overheen en niet zoals bij Trump!
Net terug en even een uurtje rondgelopen, niet echt veel bijzonders. De stand van Rob Monsterwachtes was wel druk.
Verder wel een paar Omega Speedmasters links en rechts bekeken en een babbeltje met de eigenaar gemaakt die er een stuk of 10 aanbood. Waar de tritium een hele mooie patina vertoonde.
Zoektocht naar een mooie blauwe rallyband in 20 mm leverde niks op.
Ik moest iets kopen …dus is het bij een Polywatch polish gebleven voor als er wat de polijsten valt aan de Speedy.
Ik ben er voor de eerste keer bij geweest vandaag. Is het ook de laatste keer? Wellicht. Enorm druk (dringen), niet zulke vriendelijke kooplui en torenhoge prijzen van Ebay niveau of hoger, zonder enige garanties natuurlijk. Weinig leuke rommelstands, vooral professionele handelaars die hun rommel als leuk presenteren. En de helft is internationaal en slecht Engels sprekend.
Qua aanwinsten heb ik nog even met een leuke Omega Constellation Pie Pan in mijn handen gestaan maar voor de prijs was de overgepolijste kast echt niet de moeite. Ik ben naar huis gegaan met zo’n ‘stressbal’ om schroefdeksels mee open te draaien.
Ook ik ben vandaag voor het eerst geweest. Heb me wel een uurtje vermaakt. Een witte explorer gepast, erg fraai, maar de prijs was inderdaad (te) hoog. Met de spruitjes lucht viel het gelukkig mee. Wel gehoorbeschadiging opgelopen toen iemand de deur van de nooduitgang openende en het alarm begon te loeien.
Haha, ja!! Ik heb als enige aanwinst (buiten koffie en een gevulde koek) ook zo’n gele bal gekocht.
Mijn blauwe bal was wel echt versleten aan het raken. (ik mag voor de halve familie batterijtjes vervangen)
Met @Lucass samen over de beurs gewandeld. En verder wat mensen even gesproken, zoals @hhe, @Arie_Kabaalstra, @capice en @gekkehuus.
Ik sta er echt versteld van wat mensen voor sommige dingen durven te vragen. Ik kan me bij een aantal handelaren niet voorstellen dat ze ook maar iets verkopen, maar misschien ben ik gewoon te krenterig.
Zojuist terug van de Rikketik. Na 1.5 uur rondlopen met mijn vader een mooie G-shock DW5600 gescoord voor weinig. Ook een rubber bandje voor mijn Swatch Irony. Verder een paar bandentooltjes en een loep.
Vond het wel leuk, alleen veel drukker dan de vorige keer.
Vandaag ook voor het eerst op de beurs geweest.
Ik heb daar met Geert (forumlid) afgesproken.
Helaas niets gekocht maar wel een prachtige seiko van Geert overgenomen.
Uiteindelijk samen de beurs over geweest en een hoop gezien en geleerd.
Kortom een gezellige dag.
De prijzen waren inderdaad belachelijk!
Volgend jaar weer.
En een paar mooie bandjes gescoord
PS vraag me alleen af hoort er bij de datum niet zo vergroot puist
Deze keer heb ik niets gekocht, het enige wat ik wilde kopen (een doos van Tissot) kreeg ik gratis van de handelaar omdat ik al eens iets van hem had gekocht. Zo kan het dus ook.
Vraagprijzen (waar iedereen het over heeft) zijn inderdaad vaak aan de hoge kant, maar de ervaring leert dat daar vaak flink wat vanaf kan, zeker als je meerdere dingen koopt. Ik geef eigenlijk altijd aan dat ik niet af wil dingen, maar gewoon een goede prijs wil, dat scheelt. Als de prijs me dan nog niet bevalt loop ik weg, soms wordt je dan terug geroepen en kan er toch nog iets af.