RikkeTik Januari 2018 Sfeerimpressies en Aanwinsten

Op bezoek bij Jezus?

5 likes

Mijn ervaring is inderdaad dat je lang kunt onderhandelen of snel duidelijk kunt zijn.

Vandaag was het helaas wat minder, een paar x terug was het wat meer.

Volgende keer ga ik waarschijnlijk wel kijken, er zijn altijd wel wat dingetjes die ik zoek, variërend van gespjes, bandjes tot onderdelen.

Ja, dit model heeft standaard de steenpuist op 3 uur. Zonder ziet het er wel stukken beter uit…

1 like

Een bandenwisseltooltje en een bandje voor op de EMG

:smiley::+1:

22 likes

Fijne aanwinst, enjoy!

1 like

Meetklokje en een ingrenatiepasser

12 likes

Was weer mooi. Zit nu in de trein naar huis. Later typ ik wel een wat langer verhaal. Beste aanwinst zijn mss wel deze dingen, 19 en 20mm racing tropics (merkloos) voor slechts 10 eu per stuk :slight_smile::+1:. Mijn absolute favoriete bandjes

17 likes

Voor het eerst deze beurs bezocht, en was overweldigd door het formaat en de drukte. Internationaal ook, veel Duitse aanbieders, Belgen en een enkele Engelsman. Prachtig aanbod van Atmos klokken, van spot goedkoop tot heel erg duur. Bijna een deck watch gekocht, maar uiteindelijk het geld in de zak gehouden. Veel lol beleefd aan het bekijken van zowel bezoekers, als standhouders. Wat een typetjes zaten daar tussen :grinning: Die Kabaalstra snor heb ik helaas gemist.

2 likes

Dit doet me sterk denken aan back to the future :joy::sweat_smile:.

Volgende keer wel van plan een bezoek te brengen, lijkt me zeer interessant allemaal.

1 like

Tussen kunst en kitsch?

…een selfie? :joy:

1 like

Onmisbaar bij een hesalite Speedy. Klein drupje erop, goed uitwrijven, afnemen met een droge doek en na 2 minuten is ‘ie weer weer als nieuw! :+1:

3 likes

Ha Thanks!, hij is nog als nieuw. Mag ook wel de Speedy is pas 2 weken oud. Maar alvast aangeschaft voor in geval dat…en ja hoor het eerste krasje op de sluiting zit erop…mijn krasje! en dat er nog vele mogen volgen. Niet tegen te houden die deskdrivers…

1 like

Toch ook maar eens kijken. De prijzen mogen dan hoog zijn maar veel aanbod lijkt me wel lekker. En het meteen meenemen van je aanwinst (ik ben erg van de directe bevrediging :grinning::wink:)

1 like

Ik was in den beginne ook zo spastisch maar dat went vanzelf. Draag ‘m gewoon en wees er zuinig op. Krasje meer of minder maakt op een gegeven moment echt niet meer uit.

1 like

Leuk duikertje gekocht van Lauréat,stalen kast 20atm en countdown bezel :wink:

37 likes

Veel aanbod, maar kwalitatief was het - vergeleken met eerdere edities - matig.

1 like

Ik kreeg na het bezoek aan de Rikketik ineens trek in spruiten. :yum:

10 likes

Was er nog nooit geweest. Weet niet of ik ooit nog ga. Vond er eigenlijk weinig aanbod van goede waar, enkele verkopers uitgezonderd natuurlijk. Kreeg soms het gevoel over de markt te lopen, en horloge van een tientje ("…nieuw, toch leuk voor erbij…") te kopen. Verkopers die elkaar over de tafel een bundel bankbiljetten gaven van minstens 10 cm dik met een elastiekje erom. en toen nog één. Geeft je een wat apart gevoel. Maar de stand van Rob was gezellig druk, en komt ook vertrouwd over.

5 likes

Vandaag was mijn eerste keer , ik vond het fantastisch !
Ik was op uitnodiging van @vinwat en @gekkehuus bedankt mannen :+1: Wat een heerlijke nostalgische beurs , dit is waar het om draait bij vintage watches verzamelen toch ?

6 likes