Voor mij een van de betere Rikketik-beurzen. Twee horloges gekocht, een Precimax single-crown Compressor (uit dezelfde fabriek als de Longines Nautilus) en een Yema Superman quartz voor een prikkie. Tevens nog drie stalen banden gekocht voor bijna niks.
Wow! Hele leuke vondsten. Ik was er toch van overtuigd dat ik alle stands gezien had maar misschien was ik dus te laat
Wauw die Yema leuk!
Door de bomen zag ik het bos ook al snel niet meer
Jammer van al die klokken
Maar ik hoorde een klokken mneer zeggen " dat het elk jaar minder werd en meer op een horlogebeurs begon te lijken"
Lekker rondgestruind.
Een leuke meisjes Tissot GL 516 gekocht, omdat dat grappig is bij mijn eigen 516’s.
Ik zocht nog een paar wijzertjes, maar die heb ik niet gevonden. Wel nog deze prachtige Mentor (nooit van gehoord…)
Nog wat bandjes en een vles ultrasooncleaner gekocht en voldaan weer naar huis.
Mooi hoor. Volgens mij heb ik jou nog even gesproken bij de koffiehoek. Geniet van je nieuwe aanwinst.
Tijd terug eens geweest. Kan mij niet herinneren dat er zoveel verlichting was
Aardig, maar om daar nu 2 uur voor in de auto te zitten. Nah, dan pas ik.
Van het weekend een MN Black Ops gescoord, internet aanwinst
twee bandjes en n snelle deal met mister @koekoek …en wederom verbazing bij de stal van Rob MW…wat moet die man n omzet maken seiko`s vlogen echt als gratis broodjes weg…mooi om te zien
Ja klopt!
Denk MW zomaar de grootste Seiko dealer van heel Nederland kan zijn.
Wie heeft nog meer Gijs Scholten van Aschat gezien achter een van de tafels?
Die zit er vaker!
Me, aardige vent, ach we hebben (bijna) allemaal een baan naast onze horlogehobby!
Weleens wat bij hem gekocht, heeft mooi spul.
Ik heb dat Polywatch al via ebay gekocht, maar tot nu toe nog geen krasjes.
Geloof me , we kunnen erop wachten dat er eens een keer een krasje op komt. Ben uiteraard zuinig erop maar voorkomen ga je het niet. En als het gebeurd ga ik niet hysterisch doen…, effe poly waxen en hop klaar. En als het te erg voor woorden is zet je er voor ik meen 60 euro een nieuw hesalite glaasje in. Maar daar moet ik de eerste vijf jaar maar even niet aan denken. Z,n beurt krijgt ie over een jaar of 6/7 een keer. Nu eerst genieten man man man wat oogt deze Speedy top. Oh de 17e exact gelijk gezet met de radio controlled en nu 5 dagen later 6 seconden sneller. De Speedy gaat steeds wat strakker lopen. Is dus plus 1.2 seconden per 24 uur. Wel s’nachts op z,n zijkant op een zacht kussentje met de kroon naar beneden.
ik dek um nog net niet toe…
Uit elkaar gevallen?
Waarom altijd met de kroon naar beneden?
Staat je goed!
Vroeg ik me ook af.