Rikketik Januari 2020, NA’s en sfeerimpressies

Zo te zien hebben sommige best leuke dingen gescoord gisteren :smiley:
Helaas was ik er dit keer niet bij, hoop er volgende keer weer bij te zijn en wat HF leden te kunnen ontmoeten.

2 likes

En, wat verkocht? :wink:

Misschien niet zo erg: ik vroeg ernaar vanwege de gunstige prijs. Toen ik serieuzer werd meldde de verkoper dat er een probleem was met het uurwerk (bediening over kroon werkte niet goed).

1 like

Die heb ik zeker niet gezien…

1 like

Wie kan hier wat meer over vertellen ?? Welk Ref ?

4 likes

Deze Fortis Fairline was mee als eventueel flippermateriaal, net als de Zenith. Dankzij best scherpe prijsjes en wat zelfbeheersing uiteindelijk een geslaagde jacht zonder offers :yum:


En als bonus nog een aantal leuke contacten (weer eens) gesproken, viel mij dus erg mee dit keer👍

6 likes

Dat de band tot op de draad versleten is… :wink:

6 likes

Dat kon ik zelf ook zien :wink:

1 like

Deze voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken.

20 likes

Een zieke tulp 🥺 Arm dier.

1 like

Vandaar de knipoog. :rofl:

Lijkt mij een Oyster date, ref 1500 of 15000 :thinking:

1 like

Foto’s??

1 like

Ik ben gisteren ook maar weer eens gegaan :slight_smile: Zoals hierboven te zien een flinke rij mensen, maar eenmaal binnen was het goed te doen. Uiteindelijk 2 horloges gekocht en nog een microscoop. Volgende keer ben ik er weer bij!

Certina Blue Ribbon met 919-1 automaat

Pontiac Hydraulica Memomatic met ETA2782 automaat

21 likes

Nee

Lag deze bij die Engelsman die een Blue Pogue had liggen die zo rond als een Bullhead was gepolijst geen origineel onderdeel te bekennen aan de buitenkant en evengoed €1100 vroeg?

Hier wel een ooggetuige. Een typische James bond Bad Guy. Die gast zag er uit dat hij nog geld voor een foto vroeg en als je niet zou betalen je een stuk lood in je knieschijf kon verwachten.

3 likes

Franse hangoor tulp :yum:

1 like

Gave Memomatic - Gefeliciteerd met de buit👍

2 likes

Geen idee ik ben niet geweest :wink:

1 like

Zo dan! Leuke type’s daar. Ik breng dan liever een bezoek aan winkels zoals @AmsterdamVintageWatches en laat de rikketik maar aan mij voorbij gaan.

2 likes