Rikketik Januari 2020, NA’s en sfeerimpressies

Jurk is geen sl65 maar een sl500 met nep pakketje erop…

Ook jij weet dat een v12 niet zo klinkt.

1 like

Dat heb je goed :stuck_out_tongue_winking_eye: ik heb een AMG gehad en ik was dat kabaal uiteindelijk echt zat.

1 like

Ok jammer

Mijn buurman heeft een e55 amg met open uitlaat, ik word ook gek van dat kabaal :joy:

1 like

Ik had een S63 pre-facelift met de V8 zonder turbo. God wat een machine was dat. Wel een beetje erg off-topic dus laten we maar weer verder gaan over het zonnebloemuitje.

2 likes

Aah nu snap ik de keuze voof een TT gmt :wink:

1 like

Dat kon ik niet opmaken uit de video :sunglasses:

Daar kun je snel mee naar de rikketik! :metal:

2 likes

Mooie Bulova, staat ook nog steeds op mijn verlanglijst. Ik zou gaan voor een van de twee aangevinkte banden.

3 likes

Doe eens vrolijk en zet die oranje hagedis erop. Die is leuk. :hugs:

4 likes

Geweldige man die je idd niet kunt missen! :sunglasses:

1 like

Omdat je alleen maar aan het gluren was naar al die mooie meiden die er rond liepen ? :roll_eyes::stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb er toch 1 gezien…

1 like

Goed gespot die Eterna chronograaf - is mij totaal ontgaan, net als die andere gave Eterna. Pffff daar kom ik dus weer goedkoop vanaf zeg :relieved:

2 likes

Haha ja. Kijk maar eens in de comments onder die video. :joy:

1 like

Had ik nog niet gedaan. Ga zo eens kijken :joy::+1:

1 like

Man, da’s een mooie vondst/deal, zeg! :astonished:

1 like

Niks kunnen vinden, wel ff lekker rond gelopen:)

Voor hen die niet op de hoogte zijn … uit het Wikipedia-artikel over Babyboom :

In 2019 werd door Van Dale Uitgevers het woord boomer gekozen tot Woord van het jaar Het is een afkorting van het woord babyboomer, en staat synoniem voor fossiel. Het refereert aan ouderen, en niet enkel deze generatie, die volgens jongeren ouderwetse en conservatieve denkbeelden hebben, waarmee onderstreept wordt dat de moderniteit van toen voor de jongere generaties van nu al weer belegen is.

2 likes

Was leuk een paar HFers aan m’n tafel te spreken!
Volgende keer hopelijk meer!!!

2 likes

Deze keer heb ik hem overgeslagen. Volgende keer probeer ik weer aanwezig te zijn. :slight_smile: