Rikketik Januari 2020, NA’s en sfeerimpressies

Haha, dat sleuteltje is idd geweldig! Maakten ze ze nog maar zo… Veel plezier met je aanwinst.

Gaaf deze :ok_hand: staat hoog op mijn lijst!

Damn, wat maakt ze zo duur?

Leuk, maar ehm… wat is dit? Had Pirbid daar een stand?

image

2 likes

Jazeker. €6000,-.

1 like

en ook op groen haaienleder! :champagne:

1 like

WTF!

Hahahaha, jouw geheugen is gewéldig! Pas na een google-opdracht (ik dacht dat het een suffe filmreferentie was) kwam ik erachter wat je bedoelde.

is er nog iemand in de coffeecorner? Ben wat laat.

16 likes

Ja gaaf dat we allebei dezelfde hebben.:blush::+1: Dat bandje zit er bij mij trouwens al 15 jaar aan; merk is K. Reda. Dat merk heb ik verder nooit meer ergens gezien. Goede kwaliteit overigens; ik zou er wel meer bandjes van willen hebben. Welk jaar is jouw nieuwe Bulova? :slightly_smiling_face:

1 like

Blijf je pitten daar? :laughing:

2 likes

K.Reda, ik zag het vroeger nog weleens op Russische horloges zitten, mijne is Frans handwerk van ZRC.
Ik dacht 1966… maar heb de verkoper, horlogemaker overigens, even gemaild voor de fijne details :slight_smile:

1 like

Ze zijn realtief zeldzaam en daarbij ook gewild.

Die heb ik ook gezien. Leuke dingen!

2 likes

Het staat op het achterdeksel. Een letter en een nummer. M = jaren 60 en N= jaren 70. 1966 = M6. :wink:

1 like

Hahaha mooi…
was al gezegd dat de clip niet klopt?
Ze zingen over een C63 maar de auto is een (SL)65 want V12 en niet V8. :sunglasses:

3 likes

Potverdrie, waarom heb ik die gemist :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Groen of muisgrijs

Was zeker even leuk en gezellig !
Leuk je ontmoet te hebben.

1 like

Insgelijks! Mooi spul had je ook om (doelend op de CvdK)! Zie je ook niet dagelijks :yum:

1 like