Rikketik Januari 2020, NA’s en sfeerimpressies

Die zenith heb ik in m’n handen gehad maar vond 5 duizend toch te duur. Had de stalen band erbij gezeten dan had ik 'm waarschijnlijk vandaag om de pols gehad.

1 like

6000 euro

Da’s zeker de wederhelft van @HanDavinci geweest?! :wink:

1 like

Het zal wel niet om de dame gaan met staartje die voor de rode jas drager (rechtsonder) staat ben ik bang…

3 likes

Ik denk dat je dan een hele rare verdeling van mensen door de zaal gaat krijgen met grote opstoppingen. Bovendien vind ik het ook wel charmant, een beetje snuffelen en dan soms toch ineens tref je onverwacht net dat juiste horloge voor de juiste prijs.
Ik zal niet zeggen dat ik dat iedere Rikketik heb maar wel geregeld.

5 likes

Dat is best scherp…toch?

Dank voor het beledigen van mijn vrouw.

12 likes

:wink:

1 like

Geen dank maar zo lelijk ziet ze er vanuit deze positie niet uit dus geen reden voor paniek…

Is er een foto van bedoelde dame?

3 likes

We hadden relatief véél serieuze aanspraak en deden eigenlijk een soort “vertegenwoordigers”-werk…
Een kleiner gedeelte van de bezoekers was onze doelgroep. ErrediBi, AS en WatchID kunnen laten zien en passen; Johan Büdgen/WatchID was zelf ook aanwezig (kon nog wat technische praat uitwisselen met @Arie_Kabaalstra :wink: ) om z’n verse WatchID6 te tonen.
Jammer dat het bij de entree zo moeilijk ging.
Ben benieuwd naar de reacties die we nog zouden ontvangen!

1 like

Haha, @Charles is weer een andere!!!

1 like

Ach die bedoelde ik toch :joy::joy::+1:

2 likes

Citaat
Geen dank maar zo lelijk ziet ze er vanuit deze positie niet uit dus geen reden voor paniek

saved it…

2 likes

Hallo zeg… Allebei kan ook hoor! Heb ook niet stil gezeten qua baslijnen… (Reagerend op de muziekvideo)

2 likes

Ik ben ook weer eens geweest met een horloge-vriend. Was leuk. En inderdaad wel erg druk. Wat mij ook opviel was dat een aantal horloges die ik tijdens mijn vorige bezoek zag (jaartje terug) nog aanwezig waren. Ik zag nog steeds dezelfde Zenith. Ook de 5508 met service dial lag er nog steeds. Kennelijk gaan niet alle horloges even rap.

1 like

Mij viel vooral de enorme berg aan Heuers op. Leek wel alsof iedereen zijn Heuers kwam lozen…

3 likes

Ben de lastste keren dat ik op Rikketik was nou niet bepaald koopjes tegen gekomen, zowizo niet qua horloges, maar de laatste jaren ook niet op accessoires zoals bandjen, horlogedozen, watchwinders ect

Nog wel leuk voor de sfeer

Als ik leuke aanbiedingen wil vinden is het internet toch wel HET medium

1 like

Zo denk ik er ook over. Sowieso…

1 like

Het zijn toch vooral handelaren die daar staan, en die moeten hun marge ergens vandaan halen. Op online verkoopsites als ebay zitten ook veel particuliere verkopers die er niet van hoeven te leven, dus zijn die vaak goedkoper.
Overigens heb ik toch al meerdere keren een prima deal kunnen maken op de rikketik, dus uitgesloten is het zeker niet. :sunglasses:

2 likes

Ik heb weer op de beurs gestaan met mijn vader, was inderdaad erg druk en kwam laat op gang vanwege de nieuwe organisatie die wat zaken niet best geregeld had.

Ik heb best veel verkocht waaronder de certina van @Lieuwedv en de Citizen Speedmaster van @Sisinnio. Helaas is er een Panaerai Luminor Marina van ons gestolen waardoor de hele opbrengst van de dag ineens teniet gedaan was, erg balen en voor mijn vader dermate teleurstellend dat hij er ook niet veel zin meer in heeft. Hopelijk trekt dat weer wat bij na verloop van tijd.

9 likes