Gatsiedarrie!
Wat erg zeg! Ik kan mij voorstellen dat dit een hele erge domper is, op zoiets leuks als deze beurs.
Jammer dat ik niet geweest ben dan
Wat erg! Zeer jammer.
Bij onze ‘buren’ was er ook een horloge gestolen. Een van de duurdere die ze mee hadden. Ook daar de hele dagopbrengst verloren en was de positiviteit -begrijpelijk- ver te zoeken.
Wat erg vervelend, zeg! Jammer, dat er ook zulke mensen rondlopen.
Vreselijk dit. Jammer dat er toch altijd van die smeerlappen rondlopen.
de organisatie en heeft een hoop vernieuwd. Zoals ook dat er ditmaal zichtbaar en onzichtbaar beveiliging rondliep.
Een hele goede zaak er wordt in ieder geval geprobeerd de boeven buiten te houden.
Een gelegenheidsdief schrikt hier misschien van. Maar echte boeven zullen het altijd blijven proberen.
Minder waren inderdaad de perikelen rondom de inkom. maar ik ga er vanuit dat men hier lering uit trekt dat het de volgende keer soepeler loopt.
Ja echt enorm balen. We zijn al best voorzichtig en ik laat mijn vader niet alleen achter de tafel meer staan dus mijn neef was er ook bij. Geen van ons heeft iets gezien. Het zijn profi’s en die laten zich niet afschrikken.
Ik vind het vooral vervelend voor mijn vader die met zijn 76 jaar oud en al 15jr op de beurs nu zijn plezier in het verzamelen en verhandelen van horloges is kwijt geraakt. Hopelijk slijt dit en gaat hij toch gewoon weer mee in april.
Spotted myself
Nu meen ik mij te herinneren dat jullie de duurdere horloges in een kleine vitrine hebben staan, lag de Panerai daar niet in dan?
Zeker weten ja. Ben er na 3 dagen dragen erg tevreden over. Witte plaat met het rode accent is erg leuk. Leren band is prima en de vlindersluiting is echt niets op aan te merken. Enige dingetje is toch wel de datum die vermeld staat in het onderste register waar je bijna een loep voor nodig hebt. Verder voor de prijs die ik betaald heb een aanrader. Listprice betalen is wellicht wat te gek.
Jij hebt hem gekocht? Gefeliciteerd! Foto’s?
Sterkte, dit is altijd rottig. Ik heb wel met een goede vriend op de rommelmarkt gestaan. (O.a. Dinky toys)
Hij verkocht en ik stond alleen maar te kijken. Haalt de lol er wel van af.
Een NA tje dan maar voor de sfeer?
Niet op Rikketik geweest, daar toch een mooi haaienleren bandje gescoord. (De rechtse dus)
Bedankt Bas!
Sorry, maar mag wat mij betreft weer snel terug op groen…
Groen!!!
Hm, dit stond in het blad wat ik net ontving…
Dus oftewel, we onderkennen het probleem, maar het is wel uw probleem. Sterkte in elk geval. Ik kan me voorstellen dat het een nare nasmaak heeft achtergelaten.
Is op zich toch niet zo gek, dat je je eigen marktkraampje moet bewaken? Of mis ik iets.
Houen zo! Oranje!
Nee… blijft vervelend. Maar in zo’n wereld leven we kennelijk. Ga gewoon werken voor je geld.