Nee wij hebben geen vitrine maar de overige horloges liggen met een staalkabeltje vast. Wij hebben nauwelijks moderne horloges maar deze keer toevallig een Ebel en een Panerai meegenomen. Omdat deze in doosjes zaten hadden we ze helemaal achteraan in de doosjes gezet. Achteraf stom dat we hier niet ook een kabeltje doorheen getrokken hebben maar ja…
Tnx Martijn. Ja en het is natuurlijk best een verliespost dus daar moeten we weer een hoop andere voro verkopen omdat weer goed te maken. Neemt inderdaad de lol er vanaf, zeker voor die dag maar ja gedane zaken. Ik ga ervan uit dat hij wel weer bij trekt.
Ach ik begrijp ook wel dat ze het niet waterdicht krijgen en ik was ook wellicht naïef om te denken dat het ons niet zou gebeuren met de extra man aan de tafel om op te letten maar we hebben echt niets gezien. Ze zijn echt razend vlug.
Klopt, dat vertelde ze mij daar ook al. En een handelaar die geld had geteld achter zijn tafel en dat in een doosje onder de tafel op had geborgen. Doosje weg met 10k er in. Ook niet heel slim om dat zo te tellen maar geeft wel aan dat ze in teamverband verschillende mensen en tafels in de gaten houden en hun moment afwachten. Denk dat het wel weer goed komt met mijn pa. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan en hij blijft ook na 40 jaar het verzamelen leuk vinden.