Rikketik januari Aanwinsten & Sfeerimpressies

Hij is nos

Leuke Rus gescoord.

Wéér een klok met patina :thumbsup:

Met een zeer nette kast!

17 likes

Ow. Mocht hij het niet doen, kwestie van een donormodule scoren.

vond het geen superbeurs. Wel gezellig druk. Steeds meer handelaren die kopen (ook voor gerenommeerde zaken). Duidelijk waar de marge zit!

11 likes

Ik ga zo wel blij naar huis moet ik zeggen.

19 likes

Samen met mijn vader er voor het eerst geweest. Erg leuke ervaring, ga er zeker vaker naartoe! @koen, @Arie_Kabaalstra en wat andere leden tegengekomen, erg leuk!

Als aanwinst twee pincetten, helaas geen leuke horloges gezien voor een goede prijs. Had toch gehoopt op een nieuwe horloge aanwinst, of meer gereedschap. Misschien volgende keer!

2 likes

Ligt het aan mij of zie ik hoofdzakelijk ouwe troep?

4 likes

Leuke Zodiac Aerospace gmt gekocht :wink:
Met de orginele rivet band.


48 likes

Netjes!! :clap:

1 like

Kom uit Belgie en moet er echt eens naartoe…
Kan er iemand kort omschrijven wat er wordt aangeboden ? Allemaal standjes met vintage spul of kun je er ook terecht
voor laat ons zeggen een correcte gebruikte omega seamaster bond of een breitling aerospace bijvoorbeeld ?

Voor nieuw ga je niet naar de “rommelmarkt” :grimacing:

Jezus wat pauper.

Erg hoog klokkengehalte vandaag, qua horloges een beurs om snel te vergeten.

3 likes

Een Seiko 5je voor m’n vriendin, een bandje en deze heerlijk klinkende dashboardklok/ wekker :sunglasses:


Verder lekker gesnuffeld en er liepen weer een hoop vreemde vogels rond, dus heb me niet hoeven vervelen. :grin:

10 likes

ik zag aardig wat leuke dingen voor niet al te gekke prijzen soms. Ik heb zelf vooral naar Seiko’s gekeken en zag toch wel wat echt mooie dingen. Een leuke 6139 speedtimer, een 7015 speedtimer en een 7016 monaco :thumbsup: Als ik meer geld bij me had had ik die 7015 denk ik wel gekocht :zipper_mouth:

Dugena incl originele doos :slight_smile:

32 likes

Geen horloges gekocht, alhoewel ik heb staan twijfelen bij een paar duikers. Ik heb wel een Tropic Sport gekocht voor mijn Zodiac, en een Calypso dieptemeter met originele Tropic band :slight_smile:

8 likes

Wilde graag een Heuer Carrera re-edition CS3110 kopen, maar niks aanwezig. Wel een slechte Poljot Okeah martriage gezien en ook maar fijn laten lopen.

Wel erg leuk om @MGS van Aramar eens in levende lijve te ontmoeten en het prototype van zijn nieuwe duiker de Sea-Furty te zien, cool ding!

Daarnaast een kennismaking en overdracht met een gezellige kop koffie met @aurodure en @Coen gedaan, aardige kerels!

4 likes

Mijn middelste zoon heeft vandaag bij Rob zijn eerste mechanische horloge gekocht :slight_smile:

Voor mij was het aanbod erg schamel maar toch wat leuke dingetjes gevonden waaronder met name dit originele Corfam bandje en een leuk oud Yema displaytje

20 likes

Zag hem liggen, fraai ding, en superleuk die doos erbij!