Rikketik januari Aanwinsten & Sfeerimpressies

Oeh, die heb ik denk even gemist! Mooie aanwinst!

1 like

Leuke militaire waltham gekocht en een dubbel Hollands bandje

17 likes

Gaaf! Had ik ook niet laten liggen, ben ik bang.

2 likes

Hahah die heb ik ook nog in mn handen gehad.
Dat was volgens mij inderdaad een cocktail van verschillende onderdelen :grin:

1 like

Heel erg gaaf!

1 like

Als dat gemeengoed wordt is dat wel een enorme afbreuk aan de Rikketik.

2 likes

Heyā€¦Jaques wasser ook weer :smile:

wat het nog geen cocktail-horloge maakte :wink:

1 like

Wauw, mooi!
Mvg. Bertjan

Vroegerā€¦Toen ik jong was, was het de gewoonte in katholieke gezinnen dat je je eerste horloge kreeg als je je eerste communie deed. Ik kreeg er dus ook een en die van mij was er eentje van het merk Helicon. Ik ben nooit verwend met dure spullen dus ik vermoed dat Helicon een goedkoop merk was. Mijn eerste horloge is uiteraard al lang gesneuveld en ik heb heel lang gezocht naar zoā€™n horloge. Ook vaak op de rikketik en nooit eentje gevondenā€¦tot vandaag.
Ben ik er blij meeā€¦ja natuurlijk. Toch een beetje of je je jeugd weer terug gekocht hebt.
Nu nog een nieuwe plexi monteren.

31 likes

Die heb ik ook in mijn handen gehad. Valjoux 7730 als ik me niet vergis, maar ik vond dat de plaat iets te veel had geleden. Prijs was overigens erg goed.

Overigens ook afgesproken met @Paul voor de verkoop van mijn Scubapro 500! Erg gezellig. Nog een paar andere forumleden tegen gekomen, leuk!

1 like

Mooi hoor!!!

new old shit bedoel je zeker :sweat_smile:

Jij kent je klassiekers

2 likes

Niet lopende paratrooper gekocht, thuis snel even opengemaakt, pal zat niet goed, goed gestoken en dan tiktaktiktak! Voor de rest wat gereedschap en bandjes.

9 likes

Overigens best een aantal lege tafeltjes van Duitse handelaren die ivm het weer afhaakten.

Erg leuk. Die had et voor mij al de moeite waard gemaaktšŸ‘

Iedereen gefeliciteerd met de leuke aanwinstenšŸ‘

1 like

Eerste Rikketik bezoek, vond het heel gaaf. Aanwinsten op de foto :grinning::+1:

5 likes

Tooltje doet het goed :blush: aanwinst gemonteerd :grin:

17 likes