Rikketik januari Aanwinsten & Sfeerimpressies

Zag wel een CS3113, voor 2k. Moest je wel een nieuwe chrono-secondewijzer voor zoeken.

Verder veel ander leuk spul gezien. Vooral een Pontiac met Valjoux 69 was zo gaaf, maar ook zo klein…

11 likes

After party

5 likes

Wie is dat nou Jan :wink:

Even langs de grote gele M nadat we de Ikea onveilig hadden gemaakt…

23 likes

Ik zie iets moois opbloeien…

31 likes

Heb erg staan twijfelen over de Ogival. Mooie kleuren combinatie maar vond uiteindelijk de prijs toch te veel.

1 like

Rudi Meyer instrument watch :heart_eyes:
Duur? Loopt ze goed?

Heb hier ook ééntje liggen maar nog nooit gezien met bollen op de wijzerplaat? En zwarte kast?

1 like

Geen “paupers” (Arme mensen), gewoon bedriegers!

3 likes

Klopt, ik heb zelf deze ook gehad, die zie je vaker:

Maar deze zwarte, met tritium indices in het glas (dus niet op de wijzerplaat) en ook nog NOS… Die kon ik niet laten liggen. Hij loopt tot nu toe uitstekend. Was wel spannend, want ik heb hem gekocht zonder te weten of hij liep. Duur? Vond ik gezien de staat en de zeldzaamheid niet, maar het is met zo’n horloge toch wat de gek ervoor geeft.

Hier nog een overzichtje, met de mijne rechtsonder:

5 likes

Ook goed. Worden die lui niet met kraam en al de beurs afgegooid?

Was een goede dag voor ons als Aramar. Veel bekenden een handje gegeven en wat horloges en nato’s verkocht. De nieuwe Aramar Sea Fury viel zeer in de smaak, en dit is dan ook de richting waarin Aramar zich de komende jaren zal gaan ontwikkelen. Hieronder even wat foto’s van dit nieuwe prototype:

Zelf nog even een banden inkort tool gescoord, de mijne was echt gaar aan het worden. Al met al een top dag gehad!

16 likes

Dank voor je bezoek. Ja die Sea Fury kreeg echt heel erg veel respons. Ik heb diverse mensen moeten teleurstellen dat het prototype niet te koop was…

1 like

Ik zag deze sinn 103 liggen. Had interesse maar vertrouwde het niet 100% .

Ik voelde een soort zoem in de kast . moeilijk te omschrijven maar alsof hij magnetisch was of zoemde ofzo. Geen idee wat dat betekent?!

Hij zou ongedragen in doos met papieren moeten zijn maar het jaar / datum was onbekend. Voor zon bedrag durfde ik het gewoon niet.

Iemand deze ook gezien ? Rij 1 bij ingang. Waar ook veel rolexen lagen.

Mvg

2 likes

Erg leuk om te zien dat fabrikanten zich hier onder het forumvolk en de bezoekers van de RikkeTik mengen!
Heb al een blauw-blauw duiker in de vorm van een OWC Snowflake maar die Sea-Fury (snelste propellorvliegtuig in serie ooit toch?) is erg aanlokkelijk en het prototype allen al kwalitatief top! Bezel echt superstrakke clicks!

Cool horloge! Doet mij aan een mix denken van een aquadive duiker en een seiko turtle.

1 like

Ja, 85% op deze beurs is oude troep (Vintage noemen ze dat tegenwoordig).

1 like

Geweldig Hidde :heart_eyes:
Die andere die je laat zien is identiek aan de mijne. Je nieuwe is naar mijn aanvoelen nog veel zeldzamer, ik had 'm nog nooit gezien alvast.

1 like

Ik denk gewoon de “7750 rotor-wobble”. Heb je meer 7750-horloges? Dan zou je het gevoel/geluid hebben kunnen herkennen/vergelijken.

3 likes

Welke prijs vroeg men er voor?

Vintage bezoekers ook! Met 39 voel ik me daar zooooooo heerlijk jeugdig! :wink:

5 likes

€1100. Ik herken dat geluid niet / wobble.
Te weinig kennis en ervaring voor!

Sws een hoop geld voor mij om zonder referenties iets te kopen.

2 likes