Weet je, soms is het goed dat er hier regels zijn. Want als er dan zo’n frikandel, @erbikker in dit geval, zo’n reactie plaatst zou het zo maar kunnen gebeuren dat ik heel raar reageer. En dan is de boot aan en het spel op de wagen.en word ik geschorst ofzo.
Ik was eerst niet eens van plan te gaan, maar ik had eigenlijk toch niks beters te doen.
Ik heb @koen gesproken, met @capice bijgepraat en ben herkend door @willem. Ik heb @Arie_Kabaalstra gemist, en dat is wel knap want hij steekt een halve meter boven de rest van de mensen uit en voor de rest veel mensen gesproken die ik buiten HF heb leren kennen. Veel leuke klokjes gezien, nog even een Zenith El Primero triple calendar moonphase gepast en uiteindelijk naar huis gegaan met een stapel bandjes en een Parker en Waterman pen, gewoon omdat het kan. Al met al een leuke beurs.
Indrukwekkende eerste post hoor.
@Patek1 In welk opzicht had je er hinder van? Hinderden ze je in je zoektocht naar het ultieme horloge?
Fijn zeg, moet je vaker doen.
Waardevolle bijdrage!
Had je je gewoon kunnen douchen.
Waarschijnlijk een ironische bijdrage, als tegenhanger van de alom heersende (voor)oordelen.
Ik vond hem wel grappig.
Ik voel me aangesproken en vind het een rare opmerking.
Even inlezen op wat er allemaal over rikketikbezoekers wordt gezegd.
Dan zullen er ongetwijfeld meer mensen zijn die zich aangesproken voelen.
Ik kom er zelf overigens nooit en heb er dus ook geen - al dan niet gefundeerde - mening over.
Die papas voeden kinderen op die straks jouw billen afvegen senior…
ach en verder zal het mij allemaal aan de bips oxyderen.
Had iemand nog die 2 Patek Philippe solar klokken gespot?
Vraagprijs was als ik me niet vergis €3.500 en dat is serieus een koopje. Toen ik later nog langs dezelfde handelaar liep waren ze ook weg. Die dingen brengen op veilingen tussen de €12.000 en €18.000 op. Ik denk dat er iemand heel gelukkig is geworden vandaag.
Dat vraag je aan de verkeerde, ik heb niks met die beurs te maken.
Klopt helemaal.
Net zo goed als jouw billen zijn afgeveegd door papa.
Ik hoop voor jou dat jouw billen straks ook worden afgeveegd.
Door een kind, die door een ander is opgevoed tot volwassene om jouw billen af te vegen, als je eenmaal senior bent.
Ja ik houd mijn hart vast…
Solidariteit en de cirkel.
Maar we gaan off-topic.
Die Doxa is
Ik zie 2 items die ik niet direct associeer met een fijn mechanische bewerking…
Ik ben voor het eerst op een rikketik beurs geweest.
dit is mn aanwinst:
Horloge maakt af en toe wel een beetje een apart schurend geluid, alsof er iets aanloopt of dingen tegen mekaar aanschuren. Voorals als je het horlgoge beetje achteroverhoudt met de wijzerplaat beetje omhoog wijzend maar voor de rest goed lopend.