Jawel joh…die bankschroef is er voor heel vervelende Compressor kassies en die hamer voor nog vervelender Armani kassies en dat ding ernaast daar moet je op gaan staan en wachten tot je een ons weegt…
[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20170115_114607_zps26fozynu.jpg.html][/URL]
Als dat zo is zou ik twijfelen over de echtheid…
Relax man gewoon een flauw grapje
Ssst. Er zijn al zoveel grappen gemaakt over de ouderen onder ons dat het kinderachtig (toepasselijk :P) zou zijn om hier niet tegen te kunnen. (zeg ik als 31 jarige :))
Raar eigenlijk…iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn.
Ik wil wel oud zijn, maar tegen dat grijs zie ik een beetje op…
Idd, heel flauw. Doe jij een leuke en relax ik
Kun je toch best met je eigen account zeggen dan
Hey die heb je bij mij gekocht, tof!
Toffe plaatjes
't meetklokje en de hamer, da’s mooi spul… dat “Bankschroefje” nee… daar loop ik met een heel grote boog omheen… 'k weet het een originele Boley kost 90,-, maar dan heb je ook wat… 'k heb zelf een paar bankschroefjes van 42,- volgens mij iets russisch, maar wel goede kwaliteit…
Verder… @HorloG… dat je mij gemist heb… dat mag inderdaad wel een wonder genoemd worden… ik ben zo vaak aangesproken dat ik niet eens alles gezien heb…
't was om 12 uur ook lekker druk bij de KoffieCorner… en daar hebben we uiteindelijk iets van 3 kwartier staan kletsen met verschillende personen, Koen stond er al, en toen ik onderweg was, werd ik aangesproken door Ronald Prins, Horlogemaker te Cothen, die bij mij een werkbank in bestelling heeft.
@Paul had me kort na binnenkomst al een Zodiac Kast in mijn handen gedrukt, waar ik een opener voor ga maken… (ook dat zal ik hier in een topicje laten zien)…
Verder heb ik eigenlijk voor het eerst zo’n beetje NIETS gekocht… behalve dan 2 meter snaar voor mijn draaibankje… de oude snaar was “vergaan”, die brak gemiddeld 5 keer per draaisessie… en als je bedenkt dat ik mijn Oogloupe rechts draag… weet je waar ik met mijn hoofd zit als ik aan het draaien ben… als de snaar dan breekt… inderdaad… krijg ik em vol in mijn smoel… dat begon ik flink zat te worden… nieuwe snaar moet dat probleem op gaan lossen.
…Na de beurs eerst nog even de Ikea onveilig gemaakt… en daarna met @koen Door naar de McDonalds voor de inmiddels gewoonlijke “afterparty”… het nuttigen van een slobberburger
Na die ceremonie huiswaarts gekeerd… dat wil zeggen… naar mijn ouders… waar ik rond 20.00 uur aankwam… koffietijd… daar terplekke ook even de inhoud van een zending Aluminium gecontroleerd… morgen verder met werkbank #12…
Was het een topdag voor jou Jeanot?
bankschroefje is bedoeld als houder voor een tappenbankje, orginele houder heb ik er niet bij ,ga ik binnenkort er mee aan de slag, gewoon een beetje uitvogelen hoe dat werkt.
Zo zie je maar, een klein wereldje. Je kan ook nog wel een paar andere mooie Seiko’s
Je zou een messing blokje kunnen (laten) frezen, met een gleuf onderin zodat je em met een G-klem op je werkbank kan zetten… of je maakt er zelf een beugel onder… zoiets zou ik doen als ik geen bankschroefje had… maarja… ik heb een freesbank…
Nee niet bijzonder maar wel prima, stuk of 10 verkocht, weer eea ingeruild en paar leuke horloges kunnen overnemen. De Pontiac jumping kocht ik trouwens bij dezelfde verkoper als waar de Dugena chrono vandaan komt.
Grappig was het bericht in het deksel van een sicura die ik kocht, hij had wel gelijk
Tappenbankje ziet er fraai uit… heb je er ook een boog bij?..