Rikketik januari Aanwinsten & Sfeerimpressies

Dat vind ik helemaal gaaf Jan; je hebt alvast één volger! :thumbsup:

2 likes

Toen ik stopte met m’n haar verven, werd het mooi wit. Da’s pas relaxt man! :grin:

2 likes

Da’s een leuk model, inderdaad. Den je dat er ook nog een leuke dubbelkroners / compressor achtigen gaan komen, of denk dat je AEVIG niet te veel concurrentie aan wil doen? Concurrentie is nooit verkeerd, zeker als het ook prijstechnisch beter kan.

2 likes

dat ben ik :smiley: de jongeman met de zwarte jas, en de jongedame er naast is mijn vriendin :’) wat toevallig :stuck_out_tongue:

2 likes

Volgens mij is daar een hele serie van (k#t horloges).

2 likes

Viel mij ook op dat er zeer, ZEER veel duitsers waren. Zowel handelaren als bezoekers!
Is dat altijd zo?

1 like

Ja, en ook veel Oost Europeanen.
Daarnaast steeds meer Aziaten en zij zijn vooral dol op de zgn boulle klokken met veel goud en tierelantijnen.

1 like

Spiraal zal tegen onderkant balanskloof schuren. Kwestie van recht buigen. Tricky. :sweat_smile:

2 likes

Ja dat hoorde ik ook letterlijk. En dan… moet er €75 voor hebben.

1 like

Dat is een chinees ding. Heb in die bak naar een bandje gekeken. Er bleek telkens zo’n stuk rommel aan vast te zitten.

1 like

De voertaal is al jaren Duits!

Er zijn ook wel wat Franse en Italiaanse verkopers. Ook nogal wat Aziaten gezien.

Ik kan overigens in handel veel beter met Duitsers dan met Nederlanders.

Ai…das idd. een mooie aanwinst. Apart horloge!!

1 like

ik dacht dat ze deze allebei hebben ingepakt en terug mee naar huis hebben genomen!

1 like

Ik heb er bij twee nederlandse jongens een racing style horlogebandje gekocht en weet helaas niet wie het zijn want ik zou er nog wel een paar willen :frowning:

Hun stand was bij binnenkomst 3e of 4e gang links en dan vrijwel meteen aan de linkerkant.

1 like

Waren wel echt. Ze kwamen van een gerenommeerd juwelier. Maar inderdaad wel een vreemde prijs als je het zo ziet.

1 like

Kijk dat ben ik die man met zwarte donsjas…stond daar wel even want Rob had het inderdaad druk. SKX031 voor vrouwlief opgehaald met nieuwe saffier = super mooi, en maar liefst drie banden van m gekocht.

2 likes

Niet veel gekocht deze keer: een bandje en een nieuwe case-opener (mesje). Toch altijd leuk om rond te kijken, maar één keer per jaar is genoeg. Na anderhalf uur zat ik weer in de auto.

1 like

Een blonde en een met bruin haar :slight_smile: met veel Heuer spulletjes

1 like

Je hebt PB!

1 like