Thanks! Dan is z’n prijs wel oké denk ik! Vind het een cool ding.
Edit: helaas al weg
Thanks! Dan is z’n prijs wel oké denk ik! Vind het een cool ding.
Edit: helaas al weg
Veel plezier allemaal en proost bij de koffie☕!
Zijn er!
Wat moest die Dodane kosten?
Die Dodane mag er wel wezen inderdaad.
Thanks! Was in de tussentijd al in de auto gestapt. Nog snel twee banden kunnen scoren.
@Rhah
Dat was wel leuk, een Vlaamse dame achter de stand die me verteld “oh jee , er staat geen prijs op, en dat is dan meestal iets wat mijn man eigenlijk niet kwijt wil” de beste man kwam aangelopen, vertelde zeer enthousiast over het horloge (handelaren zijn vooraleerst liefhebber) en meldde toen dat hij er graag eur. 3800,- voor wilde hebben!
Ben vandaag voor het eerst naar de RikkeTik geweest, leuk om de modellen die je alleen van foto’s kent in het echt te zien of ze nu mooier of minder mooi waren (zelfde ervaring als in het van Gogh museum). Zou ik nog een keer gaan? Ik denk het niet, tenzij je op zoek bent naar iets specifieks.
Die Daydate met houten plaat die @koekoek hierboven op de foto heeft gezet, heb ik ook gezien. Ik moest ook gelijk aan @HanDavinci denken
Toch 2 leuke stemvorkjes kunnen scoren:
Omega Seamaster “cone” met kroon op 2 uur
Bulova 2182 d-shape (best zeldzaam)
Patent 189190 “clamshell” kast? Met vier schroefjes. In ieder geval super mooi
Echt een plaatje
Hee de D shape die volgens mijbij Thomas lag, vrij jonge vent uit even uit mijn hoofd Slowakije, leuke horloges en schappelijke prijzen
Helaas niet, wel stalen schroefdeksel.
Blijft een super vondst.
Geweldig mooi
Das op zich wel de prijs ja
Ja klopt volgens mij wel, met een baardje. idd schappelijke prijzen
Bewust naar op zoek geweest of ter plekke verliefd en even gecrosschecked met Google?
Hoe dan ook een zeer smakelijk horloge!