Allemaal wel prima prijzen. 861 speedmaster voor <1k erachter ook goed te doen.
Bedankt posters in dit topic voor een aardige impressie van deze bijeenkomst!
Die met die flieger-wijzers? Uniek model!
Hoe meer ik deze impressies zie hoe meer ik me ongemakkelijk voel met mijn hobby. Dit beeld heeft mijn omgeving dus ook.
Denk dat die bubble een keer goed gaat barsten. De generatie die dit nog boeiend vind is over 30 jaar dood. Net als met strips en modeltreinen is de mechanische horlogerie straks over haar hoogtepunt.
Ik was er niet heel lang, andere prioriteiten. Snel even doorheen gelopen en twee forummers tegen gekomen @malus65 en @Paul
Qua horloges zat er serieus wel wat leuks bij. Een aantal vintage Squales, Seiko’s, Longines Conquest chrono’s en andere vintage chrono’s. Volgende keer ga ik zeker en kijk ik ook wat aandachtiger.
Het was wel reeetedruk…
Het valt mij juist op dat we veel nieuwe JONGE forumleden hebben hier op HF.
Ook een een aantal op marktplaats verkochte horloges zijn bij jonge mensen terecht gekomen.
Dus dat zal wel meevallen.
Vandaag daar heerlijk gesnuffeld, drie keer een rondje gemaakt en alles goed bekeken. Ik durf daar nog weinig te kopen, maar met dank aan @jur wel een zak horlogestandaarden mee naar huis genomen. Daarnaast ook nog een leuke minerva sneltikker stopwatch gescoord, dus al met al weer een leuke vruchtbare dag
De prijzen vd datejust en pre-tiger vallen nog redelijk mee.
Ik had hem ook gespot en in mijn handen gehad, verkoper vertelde dat het uurwerk defect was en is gemaakt door een horlogemaker echter kon hij niet aan originele panerai onderdelen komen dus er is een ander uurwerk/onderdelen in gegaan zonder de panerai markers. Met deze kennis heb ik hem vriendelijk bedankt
Mij dus ook!
Munten en postzegels verzamelen, das echt gebeurt…
Deze mag er gerust wel zijn, gefeliciteerd !
Prachtige stopwatch!!!
Bij horloges zie je allerlei leeftijden, uiteraard veel senioren maar die hebben dan ook vaak wat meer tijd. Maar bij de klokken… daar haalt een kersverse pensionado van 66 de gemiddelde leeftijd goed omlaag…
Dat is dan wel een eerlijk verhaal van hem.
Dat zijn inderdaad zeer nette prijzen!
Zat met deze heer terug in het busje naar het station . Tettert nu nog na in mijn oren. Indien mensen interesse hebben in zijn levensverhaal ( 2 maal hts en een jaar Delft) of zijn hobbies klokken en Volvo’s) svp pb naar mij. Hihi.
Klopt, heb het allemaal meegemaakt.
Hield ie ook van Perlon?
Zat jij ook in dat busje?