Paar posts omhoog scrollen
Zelfs die doos is verbaasdā¦
Volgens mij komen de ouderen toch vooral voor de klokken, van wat ik begrijp van wat oldtimers was de Rikketik van oudsher vooral een klokkenbeurs, de omslag naar horloges is pas iets van de laatste jaren.
Ik wil trouwens nog even zeggen dat het fotograferen van bezoekers om ze daarna uit te lachen niet ok isā¦
Je meent het.
Blijkbaar hebben veel andere HF-ers daar geen problemen mee, ik wel.
Ik dus ook.
Sluit me graag aan bij Geert
Ik denk er hetzelfde over, Geert.
Ik ook (neemt niet weg dat ik er even om moest gniffelen) laten we hierbij dan ook stoppen met posten van bezoekersfotoās!
Tenzij het een mooie blondine op naaldhakken is! Maar die zijn op de Rikketik volgens mij even zeldzaam als sneeuw in de zomer
Ik heb zojuist mijn eigen post met foto gemeld bij de moderators, met de melding dat ik de foto graag verwijderd zie worden. Mijn excuus voor het plaatsen van deze foto, ik had niet de intentie om iemand hier persoonlijk te beledigen en/of te kwetsen, maar ik merk dat het wel de lading krijgt.
Kom op zeg, je komt daar uit vrije wil en je loopt er met opzet ook nog eens zo bij, dan vraag je er gewoon om om een meme te worden
Het geeft gewoon geen pas om mensen ongevraagd op het www te zetten.
Het zal wel een teken zijn van deze tijd, maar ik vind het gruwelijk.
Het gemak waarmee privacy wordt geschonden is m.i. stuitend.
Er liep er 1 van denk een jaar of 45-50 met hoge hakken met leren broek aan die had een zwart kanten doorschijn bloesje aan onder haar jas die open stond.
Die liep echt te paraderen daar!
Als je privacy wilt moet je thuisblijven met de gordijnen dicht. Wat je er van vindt vind je ervan maar ik ben bang dat het de keiharde realiteit is. Moet je nagaan hoe moeilijk het leven voor Jo en Wes en Kim en Geer en Goor isā¦
Die zoeken het bewust op en krijgen er dik voor betaald.
Heeft er niets mee te maken.
Als ik op de foto stond, had ik ook een melding gedaan. Het is geen openbare ruimte, je betaalt 8 euro intree.
Zonder foto is het niet gebeurdā¦