RikkeTik Januari Sfeerimpressies en aanwinsten

Gold digger!

1 like

Politiek correct HF in tha house :v:t2:ļø:sunglasses::alien::japanese_ogre:

1 like

En toch durf ik het niet aan op zo een beurs, zonder verkoper al te kennen. Ik bedoel bij Rob (monsterwatches) en Ruud (clockwise) zou ik geen twijfels hebben, maar als er iets Is weet ik niet waar ik de verkoper kan terugvinden…

Neem aan dat die verkopers zich vooraf toch officieel moeten melden/registeren bij de organisatie!?

En dan gaan we foto’s maken van heren op leeftijd? :kissing:

3 likes

Je krijgt iig alle gegevens van de verkoper als je dit opvraagt bij Rikketik.

Daarom.
Kaufen kaufen kaufen.

Beetje te veel gedoe, vooral als ie ergens ver in Duitsland ofzo zit. Maar je hebt wel een punt.

Zou van te voren op je beste Duits de verkoper erop attenderen dat je elke week voor je werk heul DL rondrijdt en mocht er iets mis zijn met het klokkie je zo voor de deur staat.

Beetje bluffen.
Hoort erbij.

En daarna gewoon keihard 500,- onder de vrpr bieden… :tada:

2 likes

Op de rikketik plooien ze wel niet snel.

Ik val nou ook eenmaal op mannen! Liefst oude mannen ja met een miegum van een plunjebaal die 30 jaar in een kelder heb gestaan.

2 likes

Moet je ook op het einde van de dag doen.
Naar het meest eenzame tentje gaan waar een chagerijnige verkoper zit. In de hoop dat ie nog geen reet verkocht heeft. Arm om de schouder. Knipoogje en dan zeggen dat je z’n dag goed gaat maken.

Om vervolgens, keihard 500,- onder de vrpr te bieden… :sunglasses:

2 likes

Ik ga bij jou een bril kopen, :joy:

3 likes

jaaa top!
Maar dan doe ik het precies andersom… Met die 500,- dan hĆØ :sunglasses::+1:t3:

2 likes

Dan zul jij vandaag wel een topdag gehad hebben! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vind dat commentaar op de bezoekers zwaar overtrokken en flauwekul. Ik kom er al jaren en er staat en loopt gewoon van alle soorten mensen, het is gewoon een doorsnede van de maatschappij. Oud en jong, rijk en arm, blank en met een kleurtje, waar zeik je over.

Ik heb weer best wat leuks kunnen vinden en het mooie is dat alles tot nu toe prima op tijd loopt, netjes.
Het zijn 2 Bulova automaten, een citizen blue angels ecodrive, een tudor dameshorloge, een Longines Dolce vita quartz een benrus automaat, een Dogma military, Tissot stylist en tissot seastar automatic met muntrand, een Alpina, een Yema, een Roamer Anfibia, 2 Omega dameshorloges en een Omega herenhorloge, mooie art deco Moeris , grote Longines Admiral automatic en de mooiste naar mijn mening een mint Enicar Sherpa day date automaat.

Al met al zeker weer de moeite waard en weer veel bekenden gezien waaronder ook enkele forumleden, altijd leuk!

17 likes

Echt waar?

Mooie aanwinsten Jeanot, vooral de Enicar en de Longines. :+1: Is die voor de eigen collectie?

1 like

De Admiral heb ik voor eigen verzameling gekocht en daarom ook een redelijk marktconforme prijs betaald (€150), de rest gaat na een nieuw glaasje en wat andere kleine werkzaamheden weer de handel in denk ik.

1 like

Her grappige is dat dat helemaal niet hoeft. Als je geen redelijk belang hebt tegen publicatie, mag dat gewoon. Wel is het zo dat jij onder het portretrecht deze afbeelding mag downloaden en zƩlf ook mag publiceren.

1 like