Mijn vriendin heeft het ook veel gespeeld. Er is hier in Breda ook zo’n stripwinkel waar ze het veel spelen.
Ok… Andere vrijetijdsbesteding.
Wellicht heb ik wat gemist…
En dan zitten ze die lui op de rikketik uit te lachen…
Mooi compressor! Heb je meer foto’s?
Dank je! Zal tzt wel even meer foto’s plaatsen nu In Hamburg (training)
Toen ik speelde was ie 600 gulden. Argh.
Of te oud Moet zeggen dat ik met mijn veertig jaren jong ook geen idee heb waar dit over gaat
32…
Me2
Ik ben bijna 16 en ik heb geen idee waar jullie het over hebben
Aha, dat verklaart alles.
Bijna vergeten, voordat ik de Wittnauer tegenkwam nog deze gekocht! Zeldzame Vostok Komandirskie Chrono met 3133 uurwerk!
Mag ivm de Supercompressor binnenkort op zoek naar een nieuw baasje
Mooi ding, maar…staat de datum niet in het midden van het venster. ?
Op de tweede foto duidelijk te zien, of is het vertekening?
Klopt! 3133’s eigen
Oh, okee.
Maar is toch een afgeleide van de Eta 7750 en zou toch niet hoeven?
Die van mij had het in ieder geval niet, maar goed…misschien geluk?
Was ook een 3133.
Huh?
Nee is een afgeleide van de 7734 de voorloper van de 7750, Valjoux verkocht de machines en rechten van de 7733 aan de Sovjets toen de 7750 in productie ging. Ik heb er een stuk of negen en een aantal ervan hebben die wat versprongen datum. Tref dat eigenlijk nooit bij andere uurwerken.
Okee, ik dacht dat Eta in de Quartz crisis de machines had verkocht incl, de 7750.
Ik heb het laatst nog gehad met een Oris uit 2013 wat overigens keurig is opgelost.
Zal toch ook wel te maken hebben gehad met de kwaliteitscontrole van onze wodka drinkende russische horlogemakers.
Een Komandirskie chrono? Gaaf! Ik wist niet eens dat die bestonden. Mocht je 'm inderdaad binnenkort kwijt willen…
Met forumlid Goedbeterbest naar rikketik geweest. Ik vond het niet erg bijzonder. Helaas weinig in mijn smaak. Prijzen zijn ook aan de hoge kant of ligt dat aan mij?