RikkeTik Januari Sfeerimpressies en aanwinsten

Zal die spruitenverkoopster geweest zijn Ha Ha :slight_smile:

1 like

Mooie lip!
Als je dit draadje doorneemt blijkt dat er hoop dubbel kroners zijn gekocht op de beurs.
Ik ook al.

Nieuwe trend?

8 likes

dat is helemaal een beauty! Gefeliciteerd met deze topper. Ja er was deze keer relatief een hoogwaardig aanbod.
Gijs van Scholten-Aschat nog gespot? Had een hele rij mooie Supercompressors en Memofoxen liggen.
Mooiste Memofox lag m.i. bij Scorpione. is dat deze? :smile:

1 like

Hey volgens mij hebben wij elkaar dan ook gezien/gesproken, je stond bij mijn standje en ik zag jouw Nautic Sky en we hebben het daar even over gehad, je hebt hem bij Brocantique gehaald toch?

1 like

Ja klopt helemaal!! Het is een kleine (horloge) wereld! :smiley:

1 like

Toch vind ik het afzeiken van het Rikketikpubliek door mensen die daar deel van uitmaken, een beetje vergelijkbaar met mensen in een file die boos zijn op alle auto’s vóór hen.

Maar ik snap het wel. Ik speelde vroeger Magic: the Gathering, en ik was ook die éne jongen die wél cool was :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Niks mis met Magic, had ik maar geïnvesteerd in een een stapel Mox’en en een paar Black Lotus’en, toen ik stopte had je een Lotus voor een paar honderd gulden, nu betaal je 5000+. Ik heb toen alles weggedaan en er trouwringen voor gekocht, en dat is alweer een jaartje of vijftien en vier dochters geleden.

5 likes

Klopt. Ik heb destijds wél geinvesteerd in een full set beta Power Nine etc
en ik heb alles nog :smile:

Als ik over een paar maanden wat meer tijd heb, ga ik alles verkopen. Daar komt een héél mooie Rolex voor terug. Of twee :wink:

Power nine bedoel je denk ik. Nice!! Ik heb alles in de dumpster gekieperd :wink: Behalve de Lotus, die had ik nog even verkocht voor 1500. Wacht even
gaat helemaal niet meer over de Rikketik. het spijt me.

Thanks, verbeterd!

Oeh da’s jammer! Waren er leuke rares bij? Mooi dat je de Lotus er wel nog hebt uitgevist :wink:

Ik heb de bakken commons ook nog staan
die gaan ook richting kliko.

6 likes

Tientjeswerk, maar ik kan het me allemaal niet meer heel precies herinneren. Is alweer zo’n 18 jaar geleden.
Als je meer wilt weten, stuur me maar een pb :slight_smile:

ik denk dat hier ook veel mensen de wenkbrauwen bij fronsen, dan vallen die bezoekers van de Rikketik met terugwerkende kracht reuze mee :wink:

5 likes

Gefeliciteerd , dan heb je toch wel iets , onvervangbaars /onbetaalbaars, voor terug gekregen.

De Black Lotus is zeg maar de Milsub van de Magic wereld :wink:

Ik denk dat ik nu echt te jong ben! Of heb altijd hele andere hobby’s gehad :wink:

Al sla je me dood waar het over gaat
 Haha

1 like

Pokemon voor gevorderden

1 like

Waar hebben jullie het in godsnaam over?Magic wereld? Wasda?

O Ok! Deed ik ook nooit iets mee.

Was altijd op de sportvelden :wink:
En als dan een vriend FIFA wilde spelen op z’n ps2, stelde ik altijd voor om lekker real life te voetballen. Werd toch vaak raar aangekeken dan

2 likes

Niet echt.

Ik met mijn 20jaar weet zeer goed wat Magic! is :wink:

2 likes