Weer voor een paar dagen en dan weer voor in het blauw?
Ik weet niet precies wat je bedoeling is met deze vraag?
Ja precies. Ik stoor me er ook niet aan.
Dankjewel!
Ik denk dat hij hem ook wil hebben
Jazeker, ik werd direct verliefd toen ik deze zag!
What happened to Captain Willard?
Nodige Vostoks en wat Sturmanskies in slechte staat
Superblij want de Italiaanse dame die bandjes maakt (of laat maken) had weer racing bandjes in het blauw!
Gauw haar laatste drie 18mm’s gekocht! Slechte foto, maar wat een topbanden.
Deel twee van Juri Levenbergs standaardwerk
Ennnnn een Fregatte duiker, Aquastar kast!
Moet nog even worden schoongemaakt.
Volgende week in het blauwe gedeelte?
Neeeeeeeee!
Eerste ervaring met de rikketik beurs .
Zeker niet wat ik ervan verwachte .
Denk dat als je winkelstraat opvoeding hebt genoten ipv een museum opvoeding je er niet je draai kan vinden .
Veel antiek en specifieke onderdeeltjes .
Soms op het vlooienmarkt achtige af .
Stonden wel serieus prachtige bronzen vuurvergulden Franse klokstellen .
Vond het wel een leuke ervaring .
Dat klinkt heel bekend. Precies mijn gevoel van de vorige keer.
Vandaag was m’n eerste keer naar de Rikketik. Zo vroeg als mogelijk naar binnen en eerst eens langs de tafeltjes lopen om te kijken wat voor moois er allemaal lag.
Uiteindelijk een mooi horloge van volgens mij rond 1920, een Pontiac Naugeur, bijpassend doosje, 3 leren banden en Polywatch (altijd handig ) gekocht.
De leren band op de Pontiac was flink versleten, dus gelijk maar een nieuwe op gezet.
Ook was het leuk om wat jonge enthousiastelingen te zien. Volgende editie ben ik er zeker weer bij
Nice, uurwerk ook bekeken?
Hoi,
Horlogeband gekocht in groen voor mijn 74-er Speedmaster.
Wat vind jij? Mooi, of niet mooi?
Groet, Matth
Mooie combi wat mij betreft
Past er goed bij
Was wat rustiger op de Rikketik. Meestal volgens mij op de zaterdag. Ook het aantal standhouders was minder dan normaal. Toch wel leuke horloges gezien. Zeker ook bij @vinwat met naast zijn LeCoultres ook andere juweeltjes. Om 12.00 uur nog wat andere forumleden ontmoet en daarna met de buit naar huis.
De buit? Verder dan een LEGO Stormtrooper wekker, wat opbergdoosjes voor onderdelen en onderstaande Timex horloges ‘voor weinig’ ben ik niet gekomen.
Staat helemaal niet verkeerd!