Net aangekomen, stuk minder stands inderdaad.
Zometeen nog een meet-up voor HF’ers?
Ik wil niet met mijn moeder boodschappen doen, ik wil een geile vriendin
Mooie tas!
Wie is dat?
De trainer van Feyenoord! Zie je toch aan z’n avatar
De man is vast een teletekstsupporter.
Mijn aanwinst:
Korte sessie voor mij, volgende keer met een ventilator rondlopen. Ik was niet per se op zoek naar iets, puur om te snuffelen en praten met bekenden.
Mooi man
Goed huwelijk en 2 prachtige kinderen. De moeder moppert ook dat ze ons zo weinig ziet…
Lekkerrrr!
Mijn aanwinsten voor vandaag:
Met een FHF 97
AS1250 bumper
Felsa 465
PUW 1463 automaat
Voumard 2500 (is als eens beschreven in dit topic Voumard Vito 2000 - 13 van Pebo5 )
Förster 150 verblind daar mijn patina fetish niet goed opgelet dat er een Hamazawa 5005c uurwerk in zit, maar och wie weet krijgen we hem goed aan de praat.
Thanks! Het heeft niet geholpen, ben niet door forummers aangesproken
Wel weer een leuke vangst en gezien het gewicht was de tas zeer welkom…
Glazenpers, wijzerafnemers, hamertje, wat schuurstokjes, 2 extra fijne bandtool inserts 3 bandjes voor de vriendin, 1 struisvogel bandje voor mezelf.
Een horloge, dacht niet dat ik ooit nog een quartz zou kopen, maar de prijs was erg goed.
Klein beetje poetswerk, het achterdeksel dichtdrukken (zat er scheef op) en natuurlijk een muffe nato uit de bak:
En een speciale vermelding voor @vinwat die me na een leuk praatje nog een setje DYI oliegevers meegaf.
Al met al een geslaagd bezoek, en @basvg ook nog even gezien.
Was in shirt al niet uit te houden, laat staan een jas…
Stuk minder standhouders dit keer, net thuis en even onder de douche geweest, spruitjes lucht afspoelen…( Kon het niet laten😂 mea culpa) .Wel een hoop krokodillen leren bandjes gekocht van heel mooie kwaliteit voor niet al teveel geld. Geen horloge aankopen gedaan, vond de standhouders aardig aan de prijs voor het gebodene. Zag dat de gebruikelijke imitatie handelaren het volop druk hadden, onbegrijpelijk dat de organisatie daar ook dit jaar niks aan doet. Koffiecorner binnen en de ijsco bus deed goede zaken, wat een prijzen durven ze toch vragen . Blij met mij bandjes en de gezellige klets met sommige van hier.
Mooi man! Inderdaad een mooie vangst! En die CWC is natuurlijk gewoon gaaf!
Mijn aankopen van vanmiddag. Het tooltje in het midden is de vervanger van het tooltje rechts. De nagenoeg nieuwe voet voor mijn 6mm Lorch was heel vriendelijk geprijsd (in vergelijking met de geboden prijzen op ebay).

Ik ben ook weer eens geweest, maar ben eigenlijk niet verder gekomen dan het restaurant .
Mijn verdere aankopen (vooral bandjes en schroevendraaiers) post ik later, want ik ben bij kennissen te eten, maar ik ben wel even zo asociaal om desondanks mijn horloge-aanwinst snel te willen tonen, een handopwinder skindivertje dat prima loopt voor een prijs van minder dan de helft van een goedkope onderhoudsbeurt.